Groeps rondreis van Johannesburg naar kaapstad

Hallo
We zien door de bomen het bos niet meer. Wij willen in januari2017 in een groepsreis van Johannesburg naar Kaapstad.
We willen veel zien natuurlijk maar ook wel af een toe een rustmomentje om bij te komen van al het moois. De easy goiing reis van FOX is ons gewoon te lang. Maar we komen er niet uit welke nu het beste bij ons zou passen…
We twijfelen nu nog tussen fox, kras of NRV. Heeft er een van jullie goede of slechte ervaring of misschien nog een betere , waardoor we nog meer bomen zien haha.
Ik ben heel benieuwd en wacht met smart op reacties
Groetjes Paula

Paula, ik kan jullie ook begeleiden als je wilt. Stuur me even een mail ,met onze reizen kan alles en net zo veel dagen als jullie willen, kan bij FOX etc niet echt. Zeg het maar. Met geen extra kosten ( als jullie mijn begeleiding willen wordt er wel extra kosten bij)

Hallo

Ik kan eigenlijk maar één ding aanbevelen:
Ga op eigen gelegenheid, in eigen tempo en dan in omgekeerde
volgorde!
Misschien ietsje duurder maar geeft zoveel meer voldoening en zeker
als je pas half januari vertrekt hoef je je ook voor
accommodatie onder weg geen zorgen te maken
En omgekeerde volgorde omdat je dan van meer modern
naar authentiek reist en langzaam aan de warmte kunt wennen!

veel succes met plannen

Het enige wat we wel weten is dat we in een groepje willen gaan, hebben we ook op Bali gedaan voor de eerste keer en is ons zeer goed bevallen

Begint je reis zeker na 10 januari, dan zijn de school, zomer vakantie van de Zuid Afrikanen voorbij, dat scheelt ernorm met de drukte.
het maakt in die periode, de zomer, niet uit waar je begint. Een nadeel is dat het zeewater in de Kaap koud is om te zwemmen, ook in de zomer. ( Atlantische oceaan)

Bedankt voor de tip, we gaan nu zeker na 10 januari[emoji106]

als je in ZA woont weet je gewoon meer dan die reisbureaus weet je…

Hallo

Dan wens ik jullie een hele fijne vakantie en niet te vergeten
de voorpret van het plannen!

Maar vergis u in een ding niet, een groepsreis met een wellicht
kleine groep op een klein eiland als Bali of met waarschijnlijk
een veel grotere groep in een immens groot land als Z.A.
maakt een wereld van verschil!

Groet Peter

Familie van mij heeft deze reis een tijdje geleden met Fox gemaakt. Is hen goed bevallen! Voornamelijk het feit dat er een Afrikaans sprekende Zuid-Afrikaanse gids was die daar woont en daarom alles van het land weet ipv een Nederlandse gids. Groep was ook erg leuk en gezellig: 23 mensen geloof ik. Nadeel met zoveel mensen was wel dat even lunchen zo 2.5 uur duurt en dat dus van je tijd afgaat dat je dingen kunt bezichtigen. Succes met kiezen! Zuid-Afrika is echt mijn nr 1 vakantie-land :blush:

Sent from my SM-G920F using Wereldwijzer mobile app

Dank jewel, fox staat momenteel boven aan ons lijstje. Morgen nog maar eens langs reisburo voor verdere info

voor een lokaal klein reisburo. neem contact op met mij. southafricapersonaltravel.webs.com. met veel service en goede, actuele informatie.