Groep emigreren naar Portugal

Hi Marita,

Is alles al geregeld? Zo niet: het is inderdaad zo dat als je een fiscaal nummer wilt hebben er iemand, een resident, moet zijn die je fiscaal representeert. meestal doen advocaten of accountants dat wel voor een kleine vergoeding. Overigens wordt deze regel op termijn afgeschaft maar hoe lang dat duurt weet je nooit in Portugal.

Fiscaal nummer: heel simpel. Huurcontract, inschrijving bij de Camara Municipal (Gemeente), en met die 2 papieren naar Financas (Belastingdienst). Half uur later en 7 euros armer, loop je buiten met een fiscaal nummer. Super eenvoudig!

We are an international removal company with regular trips to Holland/Belgium/Germany and all Europe. We can offer good prices on international removals as we make groupage and part loads!
Storage facilities available. We cover all Portugal and Spain and all Europe.
For a no-obligation quote, send us your name, collect and dilviery addresses, phone numbers and the inventory or volume to move and we`ll be glad to give you an estimate.

Thanks,

Transportes Senhora da Agonia,Lda

tel:00 351 965653025
e-mail:mudatudo@gmail.com
Coimbra/Leiria/Madrid/Lisbon/Oporto/Algarve
Madrid Seville Barcelona

Hallo allemaal, ik, vrouw 55 jr ben ook van plan in Portugal te gaan wonen, maar weet niet waar en hoe te beginnen.
Iemand een idee of aupair nodig?
ik hoor het graag.

gr.
Wonneke:dag:

Ik zit met dezelfde vraag als Wonneke. Het is mijn ultieme droom om naar Lissabon te verhuizen. Maar hoe begin je eraan??? Ik heb hier nu vast werk en een eigen appartement. Hoe hebben jullie de verhuis aangepakt? Eerst werk gezocht? Of hier eerst je werk al opgegeven? Jezelf al aangegeven in het buitenland? Ik weet echt niet hoe ik eraan moet beginnen…

Werk vinden in Portugal is niet eenvoudig momenteel, misschien in de horeca in de Algarve, maar dat is seizoenwerk. Je kunt eens zoeken op banen sites (google “emprego”) wie weet dat een bedrijf of instantie net iemand zoekt die Nederlands spreekt.
succes

http://www.centro-emprego.com/117013/fala-holandes-oportunidade-de-carreira/

Descrição da Empresa

A Vertente Humana é uma empresa que presta serviços na área dos recursos humanos e tem como principal objectivo prestar serviços de elevada qualidade que correspondam às necessidades especificas de cada cliente, contribuindo assim, para um aumento da produtividade e competitividade da empresa cliente e consequentemente para o seu desenvolvimento.
Possuimos uma equipa qualificada, motivada e integralmente vocacionada para o cliente, com a capacidade de proporcionar aos seus clientes serviços integrais e desenvolver soluções completas e adequadas a cada caso especifico.
Detalhe da Função
Vertente Humana encontra-se a recrutar para seu cliente, considerado uma das melhores empresas para se trabalhar em Portugal:

• Colaboradores Fluentes em Holandês (m/f)
    Função: Costumer Service em Holandês, Apoio e Receção de chamadas da Holanda
    Local: Lisboa
    Horário: 8h/dia entre as 7h e as 19h
    Folgas rotativas

Oferta:
Contrato de Trabalho diretamente com empresa cliente
Formação remunerada (horário 9h-18h)
Excelentes condições salariais
Oportunidade de carreira

Obrigatório:
Ser fluente em Holandes
Viver na zona de Lisboa
Disponibilidade para inicar formação dia 1-10-12

Beschrijving van het bedrijf

Het menselijke Aspect is een bedrijf dat levert diensten op het gebied van de menselijke hulpbronnen en heeft als belangrijkste doel te zorgen voor hoogwaardige diensten die aan de specifieke behoeften van elke klant, en aldus bij te dragen tot een verhoging van de productiviteit en het concurrentievermogen van de opdrachtgever en dus voor hun ontwikkeling.
We hebben een gekwalificeerde team, gemotiveerd en volledig gewijd aan de client, met de mogelijkheid om uitgebreide dienstverlening aan haar klanten en het ontwikkelen van complete oplossingen en voldoende om elk specifiek geval.
Detail van het menselijke Aspect is werven voor zijn cliënt, beschouwd als een van de beste bedrijven om voor te werken in Portugal:
werknemers vloeiend in Nederlands (m/f) functie: costumierdienst in Nederlandse en ontvangen oproepen uit de zaal Nederland: Lissabon: 8: 0 tijd/dag tussen de 7: 0 en de 7: 0 uur roterende Clearances bieden: werkgelegenheid contract rechtstreeks met de opdrachtgever betaald opleiding (openingstijden 9 am - 6 pm) uitstekende salaris vereiste voorwaarden carrièrekans: Worden vloeiend Nederlands wonen in de Lissabon gebied beschikbaarheid om te beginnen met training day 1-10/12

http://www.newaupair.com/family_profile.aspx?nannyjobs=318067

http://www.newaupair.com/family_profile.aspx?nannyjobs=318067
http://albufeira.olx.pt/hostess-m-f-albufeira-iid-198890365

http://coimbracity.olx.pt/procuro-aulas-de-holandes-em-coimbra-iid-428411138

Brenda, ik woon nu zo n 34 jaar in Portugal als jullie wat hulp nodig hebben kun je mailen
Martenluiten@hotmail.com. Groetjes. Mateus

een vraagje… wij gaan naar Portugal wonen en nemen vanuit Belgie ons ziektegeld mee
we zouden ons ook domicieleren in portugal ,weet iemand hoe de ziekteverzekering enz voort in portugal??

In Portugal kunt u een internationale ziektekostenverzekering afsluiten tegen kosten die vergelijkbaar zijn met die in Nederland (en naar ik aanneem Belgie). Bij de NCA http://www.ncaportugal.com/wp/ kunt u gegevens vinden van verzekeringsagenten die u alle details kunnen geven.

Hoi Sonny,

Ik ben half Surinaams (Creools)/half NL. Mijn laatste 4 vakanties waren in Portugal (Lissabon, Albufeira, Portimao en Lagos). Ook ik ben al jaren aan het overwegen in Portugal te gaan wonen. Ik denk aan Lissabon en omgeving of de Algarve. Mocht ik emigreren, dan maakt voor mijn gevoel alleen Portugal kans.

Een tip voor jou of anderen kan zijn vanuit huis in Portugal te werken. Kan voor een werkgever, maar ook als ondernemer. In telefonische acquisitie is veel werk. Doe je dat als ondernemer, benader dan bij voorkeur bedrijven om rechtstreeks voor te werken. Dan heb je korte lijnen en je verdient meer. Ook vanuit Portugal kan je makkelijk en snel nieuwe klanten vinden. Het benaderen van bedrijven in NL is het best, want dan heb je de meeste kansen op werk.

In het schrijven van NL teksten is weinig werk, maar als je Portugees goed is, dan kan je voor Braziliaanse bedrijven telefonische acquisitie doen of teksten schrijven. Vanuit huis werken gaat in de toekomst naar verwachting veel meer komen, want bedrijven kunnen zo besparen en mensen presteren vanuit huis over het algemeen veel beter. Ook als je dat voor werkgevers doet.

Veel geluk voor iedereen!

Gr,

Brian Stigter
www.callandwrite.nl

hallo fozzies,

ik wil best iets samen beginnen, en/of kopen, huren en heb ook best goede plannen hiervoor alleen heb ik de financiën niet, mocht er wel interesse zijn email me dan op talisin1989@hotmail.com

groetjes rik

• Updated - - -

hallo fozzies,

ik wil best iets samen beginnen, en/of kopen, huren en heb ook best goede plannen hiervoor alleen heb ik de financiën niet, mocht er wel interesse zijn email me dan op talisin1989@hotmail.com

groetjes rik