Griekenland Ervaring

[COLOR=purple][FONT=Arial]

Hallo,

ik ben deze maand twee weken op een zeezeilvakantie geweest in Griekenland en heb hier super van genoten. Een paar jaar geleden ben ik op Lesbos geweest wat mij (en mijn reispartner) toen zeer goed is bevallen omdat er weinig toerisme was en er genoeg te doen en te zien was.
Ook op de schattige eilandjes die we tijdens het zeilen hebben aangedaan was gelukkig geen sprake van massa toerisme, wel van massa’s zeilboten :wink:
Door al het bootverkeer wat je de hele dag op en neer ziet gaan tussen de eilandjes bedacht ik me dat het voor volgend jaar misschien een leuk idee is om te gaan eilandhoppen in Griekenland. Aangezien ik Griekenland al een paar jaar geleden mijn hart had gestolen word ik al gelukkig bij het idee dat ik er volgend jaar misschien wel weer van mag genieten :slight_smile:
Mijn vraag is of er mensen zijn die tips hebben wat betreft het eilandhoppen. Mijn belangrijkste aandachtspunten voor een eventuele hop-vakantie zijn dat het enigzins low-budget moet zijn aangezien ik nog studeer, het liefst niet te toeristisch en afstanden die leuk zijn voor een week of 2.

Alle tips of ervaringen zijn van harte welkom!