Eiland Hoppen In Griekenland

Ik zoek iemand die samen met mij willen gaan eiland hoppen in Griekenland. ik denk zelf tussen de 4 en de 10 weken te gaan maar er staat nog niets vast, dus alles is bespreekbaar en samen kunnen we bepalen hoe lang en met welk vervoer we naar Griekenland gaan. Daar met de rugzak van eiland naar eiland hoppen en als het ergens leuk is kunnen we ook een paar dagen blijven. Overnachten wil ik in een tentje maar ik vind het niet erg ook eens in een hotel of pension te slapen. Op de eilanden kunnen we ons verplaatsen met bus of huurauto en lopen kan ook. We kunnen van tevoren bepalen naar welke eilanden we willen maar het makkelijkst lijkt mij om het op de bonnefooi te doen. Ik ben zelf 34 jaar en zoek iemand tussen de 20 en de 40.Heb je zin reageer dan. Dan kunnen we een keer afspreken om te overleggen wat we willen. hopelijk tot ziens

Hoi Doris bedankt voor jou reactie maar ik ben niet venplan om met de fiets te gaan. Ik heb pas een tweedehands rugzak gekocht en ik denk niet dat die op een fiets past, dus ik wil gewoon op de bonnefooi gaan en misschien eens ergens wild kamperen lijkt me ook wel wat hebben. Zelf ben ik nog nooit in Griekenland geweest en weet ook niet wat ik daar tegen. Ik wil me daar verplaatsen met het openbaar vervoer, misschien een keer een scootertje huren of een auto en liften kan ook.
Als je geen fiets bij je hebt dan kan het misschien een keer voorkomen dat iemand met een boot een lift aan bied en dat lijkt me ook wel tof.
maar met de fiets is uitgesloten dus als je dat wilt dan moet je een ander zoeken.
In ieder geval wens ik jouw dit jaar een mooie avontuurlijke vakantie toe deze zomer en wie weet komen we elkaar tegen.

groetjes Cody

hoi,

Ik ben zelf een paar jaar geleden naar 3 eilanden geweest en heb daar een goeie vriend aan overhouden waar ik altijd terecht kan(griek). Ik moet zeggen; het is allemaal even mooi daar en het klimaat is vooral in augustus lekker. Misschien moeten we even kennismaken?
(zigeunerkunst@yahoo.com)Ik wil wel mee als het een beetje klikt Ben zelf 33 jaar vrouw en gezellig.