Beste Bianca,
Komende herfst ben ik tussen 30 oktober en 1 november in Eilat. 13:15 vlieg ik vanaf Ovda terug.
Is het mogelijk om van 30 oktober tot 31 oktober bij jullie een compleetpakket te boeken voor een bezoek en overnachting in Wadi Rum? En wanneer mogelijk een bezoek aan Saudi-Arabië?
Ik ben in Israël voor een studiereis en sluit deze af met een reis. In ieder geval ben ik zelf daar om die tijd. Ik ga proberen nog 1-3 studiegenoten mee te nemen.
Alvast bedankt!
Groeten Martijn
Hallo Martijn,
Uiteraard kan ik je helpen. Maar let op, voor 2 dagen en 1 nacht vanuit Israel naar Jordanie reizen is een dure grap. Voor Israel betaal je een exit fee van 105 Shekels en voor Jordanie betaal je 60 JD voor je visum en nog eens 10 JD exit fee. Als je twee nachten vrij kunt maken, spaar je in ieder geval de 60 JD visumkosten uit. Verder zit een bezoek aan Saudi Arabie er helaas niet in aangezien dit land geen toeristen toelaat.
Zonnige groeten uit Wadi Rum,
Bianca Abma
Ha Bianca,
Dankjewel voor je reactie en de informatie.
2 nachten is misschien wel mogelijk. Wat voor ‘pakket(en)’ aan activiteiten voor deze dagen zouden we bij jullie kunnen kopen?
Hebben jullie daarvoor een website en is het mogelijk om telefonisch/skype contact te hebben om alles te kunnen bespreken en wellicht te boeken?
Alvast bedankt en hartelijke groet,
Martijn
Hallo Martijn,
Je kunt mij benaderen met je vragen via info@wadirumnomads.com.
Groetjes,
Bianca Abma
Hoi Bianca,
Wij gaan in december 3 weken reizen in Israël en Jordanië. De eerste gedachte was heen op Tel Aviv, terug vanuit Amman. Maar dat qua reisthema (overstap) is dat gewoon niet handig met 2 jonge kinderen (3 & bijna 2). Nu moeten wij starten vanuit Jerusalem (we willen daar kerst vieren), wat raad je dan aan;
Grensovergang in het noorden (Welke?) vervolgend in Jordanië naar het zuiden en via Elat weer naar Tel Aviv of juist andersom, eerst naar zuid Israël en dan via het noorden terug naar Israël.
Ik hoop dat je mij kunt helpen, ook zou ik graag willen weten waar we het beste de Wadi Rum woestijn kunnen bewonderen… 
Alvast mijn dank!
Groet, Marcel
Ha Bianca,
Dankjewel, ik heb je gemaild.
Martijn