hallo allemaal, mijn naam is John en ben van plan komend jaar voor 2-6maanden naar Thailand te gaan reizen. mijn eerste keer sinds ‘heeeel lang’ geleden. ik heb daar vrienden/ kennissen. ik ben zelf Thai en wil ook gaan kijken of ik daar iets kan opbouwen voor de latere leeftijd zeg maar. een eigen bedrijf starten ofzo…
hoofdzakelijk wil ik verblijven in studio’s/ appartementen tot 10.000tbaht per maand ongeveer. mijn idee is om een maand in Pattaya te gaan wonen bijvoorbeeld, Bangkok, Udonthani, etc…een auto huren sowieso zodat ik mobiel ben en kan gaan staan waar ik wil.
ik wil de mensen, cultuur en natuur verkennen. uitgaan natuurlijk ook maar niet elke avond in de kroeg lopen zuipen of elke dag op het strand…zo’n type ben ik niet (meer). moet leuk blijven en er is meer dan alleen feesten en zuipen!
ik ben op zoek naar Thailand reizigers waarmee ik een gedeelte of de reis kan gaan delen. avontuur tegemoet mee kan gaan. alles kan, niets moet! met alles kan bedoel ik ‘veel kan’ maar mensen met drug ideeen of wat met kleine kinderen te maken heeft moet ik niets mee te maken hebben!
een vriend van mijn of vrienden gaan waarschijnlijk ook gedeeltelijk mee.
ik zoek mensen van de leeftijd 18-45 ongeveer. jong van geest. ik vermijd het liefst echt het massa toerisme…ga ook graag echt de natuur in en leer de Thai kennen in de dorpjes. wil gaan duiken daar, de jungle in, kooklessen volgen, als ex chef de cuisine wil ik de markten afgaan en alles proeven, de Thai leeft toch hoofdzakelijk buiten de deur …
mensen met een rijbewijs B en A als mogelijk want het zou wel leuk zijn om met eigen vervoer auto of motor te gaan rondreizen. maar alles is bespreekbaar.
ik heb geen vaste vertrekperiode…ik zat te denken om oud/nieuw in Thailand te vieren songkran en westerse oud/nieuw. ik ga rond aug-sept-okt naar Africa met een vriend rondreizen voor 1-2 maanden. ik zat te denken erna te vertrekken en met ‘ons’ oud/nieuw daar te zitten tot ?? …
interesse…??