Ikzelf ben 21 maar mijn man is 32. Hij valt buiten alle gratis of betaalbare vrijwilligersprogramma’s die ik al ben tegengekomen. En natuurlijk willen we samen op pad. We willen graag meewerken aan een natuurproject (milieu, dieren, …). We zouden willen gaan voor een half jaar of een jaar, liefst buiten Europa.
Weet er iemand een project of een organisatie waar men geen leeftijdsgrens hanteert? Laat ons dan aub iets weten, want ik heb me al rot gezocht.
Mijn naam is Eva, ik ben Belgische en ik heb samen met een aantal Peruanen enkele maanden terug een organisatie opgestart in Peru. Wij hebben geen leeftijdsgrens en jullie zijn allebei welkom. Wij hebben projecten rond milieu, herbebossing en straathonden. De projecten staan nog in hun kinderschoenen, maar als jullie het zien zitten om deze projecten verder op te bouwen zijn jullie absoluut welkom hier in Huancayo. Meer info kan je vinden op onze website of blog. www.peruperutravel.com/volunteering of http://peruperuvolunteering.blogspot.com/
of schrijf me voor meer info: volunteering@peruperutravel.com
Ik weet niet van wanneer deze advertentie is, maar wij zoeken een echtpaar die een tijdje vier kleine eenvoudige huisjes willen administreren aan de atlantische kust van Cost Rica, namelijk in Puerto Viejo. De verdiensten zijn niet veel, het is 20% van de inkomen, maar het is een rustig leven, in de natuur en 150m. van het strand. Mijn mail is: yemanyapuertoviejo@hotmail.com
Met de vriendelijke groeten
Cileke Comanne