Gratis Spaans Leren

Encantado, mijn naam is Ike en ik heb 3 jaar ervaring in de spaanse taal. Ben in guatemala op spaanse les geweest wat erg leuk en inspirerend was en ik reis graag door spaanstalige landen. Cuba staat nu op mijn programma.
Echter ik hou de taal niet regelmatig bij, terwijl ik op termijn toch naar het buitenland wil gaan.

Vandaar mijn oproep. B)

Bij deze zoek ik mensen die nog op beginnersniveau, eerste of 2e jaars zitten om samen ons niveau op te schroeven. Dit initiatief start ik omdat ik niet meer op school wil gaan leren, omdat de flexibiliteit niet zo groot is kwa tijden en ik denk dat de lessen creatiever kunnen en krachtiger, zodat het leuk blijft. We kunnen samenkomen op de tijden dat we allen kunnen (ook bijv. in het weekend) en het kan varieren van 1 keer per week tot 1 keer per twee of drie weken.

Tussen de weken in kunnen we elkaar trainen via een forum op internet en/of via email.

Ook zet ik een bijeenkomst op met mensen die uit Spanje of Zuidamerika komen, zodat wij deze cultuur en taal beter leren uit de directe bron.

studiemateriaal heb ik en ik ken een spaanse lerares die ons kan ondersteunen. Tevens heb ik 2 appartementen in Spanje, waar we eventueel met een groepje heen kunnen.

Laat maar horen als je interesse of vragen hebt.

spaanssalsapicante@hotmail.com

groet, :slight_smile:

Ike