De reden dat ik me heb aangemeld op deze site is om te kijken of er meer mensen geinteresseerd zijn in het volgen van lessen in Spanje. Binnenkort heb ik vier weken vrij en niet zo veel te doen, vandaar dat ik een beetje op zoek ben gegaan. Ik heb vroeger al Spaanse les gehad, maar heb gemerkt als je er weinig mee doet, dat je er nog maar weinig van weet. Daarom ben ik in september begonnen met een cursus via de volksuniversiteit. In september volgt mijn tweede cursus. Toch lijkt het me leuk om zoiets te doen in Spanje. Maar alleen lijkt me een erg grote stap. Dus wil jij ook zoiets doen, maar liever niet alleen, dan kunnen we kijken of we eventueel samen zoiets kunnen doen.
Ik hoor het graag of iemand hier interesse in heeft.
Wat een goed idee om de taal te gaan leren in het land zelf. Ben je al op het Spanje Forum geweest? Daar kun je je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Ook kun je een kijkje nemen op het Reisgenoten Forum. Veel plezier met de voorbereidingen en wellicht in Spanje.
Het lijkt me erg leuk, maar heb nog geen reactie ontvangen. Het is gelukkig geen moeten, want in september begint mijn 2e cursus. Ik heb nog niet op die forums gekeken, maar dat ga ik zeker even doen.
Heb jij hier zelf ervaring mee? En spreek je de Spaanse taal?