Samen met mijn vriend maak ik een nieuwe gratis site voor buitenlanders die Thais willen leren.
Alle suggesties en opmerkingen zijn welkom.
Samen met mijn vriend maak ik een nieuwe gratis site voor buitenlanders die Thais willen leren.
Alle suggesties en opmerkingen zijn welkom.
Hallo Phranee,
De site ziet er goed uit.
Ga zo door het is erg leerzaam.
Dank je wel.
Co (ghanaco) :chin:
Knap werk,doe zo verder ! :chin:
Zeer leerzaam! Hier ga ik deze avond nog wat in verder studeren.
Grts,
Jelle
Leuk!!!
Overzichtelijk, handig, leuk en wie weet nog bruikbaar ook!
Dank voor de reacties voor mijn site http://www.freelearningthai.com (FREE LEARNING THAI)
We zijn nu bezig aan les 20.
Alle suggesties over mogelijke onderwerpen om lessen over te maken zijn welkom.
:chin:ziet er mooi uit ga er zeker gebruik van maken
groetjes Fransjes:THAILAND:![]()
ps heb je ook andere talen in gedachten Khemr (Cambodja) bij voorbeeld
mooie site erg leuk en leerzaam:kus:
Dank voor je reactie.
Neen, alleen Thai.
Hé, wat goed van je. Wij zijn voornemens om in april 2011 naar Thailand te gaan en ik ga zeker mijn best doen om enig Thais onder de knie te krijgen. Deze site is erg leerzaam en basic. Dus altijd top om iets van de taal op te doen. Klasse van je en thnx.
M vr gr
Frank
Hele leuke site!
Dank voor de vele aangename reacties. Dit moedigt ons aan om verder te gaan. Korteling verschijnt al les 30.
Suggesties over bepaalde onderwerpen zijn uiteraard welkom
Wat extra lessen over eten zou ik wel tof vinden. Hoe dingen bestellen, hoe uitleg vragen over verschillende gerechten/kookwijzen…
Ik heb trouwens heel veel aan jullie site gehad op onze reis! Gewoon wat pagina’s uitgeprint en in een mapje gestoken in m’n daypack. Moest ik niet telkens die opvallende LP uithalen ![]()
Heel erg bedankt!
Grts,
Jelle
En deze is ook gratis een App voor op je Iphone als je die tenminste hebt, genaamd Speak Thai Sanuk.