Practische website voor diegene wie de ontdekking naar dit prachtige land nog moeten aangaan.
Fijne vakantie toegewenst.
Practische website voor diegene wie de ontdekking naar dit prachtige land nog moeten aangaan.
Fijne vakantie toegewenst.
Een intressante site,heb me al ingeschreven!! gegroet:georgessiam.
Dag Jan,
Al tijden volg ik deze site. Zeg maar na onze eerste reis zo’n 5 jaar geleden. Er staan een heleboel wetenswaardigheden voor de beginner. Maar nu, volgend jaar de 5e keer voor ons naar Thailand, ook nog genoeg te ontdekken. Volgens mij verblijven de site-houders in Thailand tenzij ze terug zijn natuurlijk. Heb de door hun gegeven e-books gekopiëerd en die worden vantevoren gelezen maar soms neem ik een aantal pagina’s mee.:slywink:
Hoi Ton,
Ik heb zelf ook nog lang niet alles ontdekt en daarbij ook de reden dat de vakantie gedeeltelijk besteed wordt met een bezoek aan de schoonfamilie en dat ik meestal ook wel weer me batterij op wil laden voor een volgend werkjaar. Maar elk jaar proberen we een nieuw plekje erbij te ontdekken zoals afgelopen keer Kaeng Krachan, voor volgendjaar is het even afwachten met de vakantie maar hebben we in iedergeval afgesproken met onze Thaise vrienden dat al we de volgende keer komen we een grote trip gaan maken dwars door Thailand met de auto, want ondanks mijn vrouw Thais is heeft ze ook nog lang niet alles ontdekt, zoals ik in Nederland.
Er zijn zovele plekken die ik nog wil bezichtigen in Thailand,maar tijdsgebrek en een pitstop houden bij de “familie” doet dikwijls mijn plannen in het water vallen!!Ik zou graag de similans willen bezichtigen,maar ik weet dat ik weer kan uitstellen,misschien in februarie? georgessiam.
Ik hou me aanbevolen vor je reiservaringen. Die lees ik wel op het forum. Dit omdat je een Thaise vrouw hebt die natuurlijk wegwijs zijn ondanks dat ze niet alles heeft gezien. Lijkt me logisch, Jan, gezien de enorme afmetingen van je tweede vaderland.
Ik hou me ook zeer aanbevolen omtrent jullie reiservaringen Ton, wij zijn altijd wat plaats gebonden als we gaan, maar proberen altijd onderweg weer wat mee te pakken. Tweede vaderland dat is het zeker, ik kan dit maar beter niet gaan verwoorden hoe ik dagelijks het verlangen heb om in dat vliegtuig te stappen om weer in die metropool te landen en dan …:dag:.
En mijn vrouw vind het weer geweldig hier, haar tweede vaderland. Hopelijk win ik als de tijd komt om daar op de lauweren te rusten :vak02:.