Altijd GRATIS reisadviezen

Rick van Heijningen geeft een ieder **GRATIS ** reis adviezen voor Thailand & Azië.http://www.travel-revolution.webs.com/

Tja, op dit forum krijg je ook gratis advies… Bovendien komen de antwoorden hier niet uit Google Translate. (Wat mij betreft geen aanrader dus.)

Beste Jenny,
Wat is Goole Translate.?
Jouw reactie is van een puber van 14 jaar,ook het gebruik van smilies.
En jouw links werken niet.
Verders reageer ik niet op jouw verdere reacties,

Tot nooit!!!

Bedankt voor je gratis advies. Succes met je site.

Ik zou zeggen, maak eerst een fatsoenlijke en complete website voor je begint met promoten.

Maar ieder zijn ding.

Jenny haar links werken perfect, heb ze net allemaal getest. Mooie, overzichtelijke websites.
Verder sluit ik met bij Stevenl aan…

een site om te janken zeg wat betreft vormgeving en om over de taalfouten nog maar niet te hebben.

mijn advies: gebruik deze site niet.

dit advies is ook ***GRATIS

Reageer eens normaal.
En een beetje respect voor Jenny he, Jenny heeft hier al bijna 4000 reacties gegeven. :cheer: (smiley is speciaal voor jou)

Hi Jenny, zoek je nog woonruimte, of was dat na een eerdere reis, ik las vluchtig iets daarover op je site…?? groetjes Dorien uit Den Bosch.
En Sjaak eens!!

@:oodynl:Nu Thailand is een groot land,je kunt niet alles weten(in mijn geval dan toch)waar haal je je info als iemand je een vraag steld,schuim je dan verschillende sites af om het antwoord te vinden of reageer je op je eigen ervaring?Hoe gratis is gratis op je site,liggen er geen addertjes onder de grond?Nu wat je site betreft,ben ik ook van menig dat er nog wat te sleutelen valt ,alle begin is moeilijk.
Nu qua vormgeving,lichtblauw achtergrond met oranje tekst??? hmmm,waarom niet rode achtergrond met zwarte tekst?
Voor de rest respecteren we ieders mening,zonder elkaar na te trappen!!!
Nog veel suc6 met je nieuwe reis-site.
gegroet:georgessiam.

Niet nieuw Georges, die site is al een hele tijd in de lucht. Dus hij haaft alle tijd om er iets fatsoenlijks van te maken.

Ik heb vrij snel na m’n lange Aziëreis een apartement in Utrecht gevonden, en daar zit ik nog steeds. Ik zoek dus niks!

Bedankt voor mensen die het voor me opnemen en de links testen: uiteraard werken ze! Ik zal niet beweren dat er niks mis kan gaan, maar ik heb een goede server en onderhoud sites zo goed mogelijk. Opbouwende kritiek is altijd welkom, maar op reacties als die van Oodin ga ik niet inhoudelijk reageren :vak01: