Gratis info avonden Backpacken Down Under (Enschede)

Plannen om te gaan backpacken? Wees welkom op één van de gratis info avonden op 6 of 20 juni over Backpacken Down Under. Kom alles te weten over de beste tickets, je visum, het werken, gave tours en ontmoet ex-backpackers. Aanmelden kan via de website van Activity International: Infodagen Activity International.

Waarom zou je via jullie reizen voor circa 1500 euro (inclusief belastingen) als je voor 1350 euro kunt via een van de sites voor goedkope vliegtickets, vliegwinkel en dergelijke? Geef toch gewoon een prijs inclusief zonder een *

Beste Willem,

Op onze site zijn alle prijzen inclusief toeslagen makkelijk te vinden.
Bij ons krijg je volledige ondersteuning voor- tijdens- en na je reis. Bij vliegwinkel e.d. krijg je geen enkele hulp.
Er zijn veel jonge reizigers die dit erg prettig vinden.
Onze tickets zijn duidelijk, wijzigbaar (vaak gratis), 12 maanden geldig, makkelijk uit te breiden met add-ons. Denk aan een retourtje NZ voor 200 euro! Binnenlandse vluchten voor 65 euro (ongeacht de afstand). Dit krijg je vaak niet voor elkaar bij eerder genoemde site(s).

Ik snap echter de opmerking ook niet helemaal aangezien het om een gratis uitnodiging gaat voor een infoavond over werken en reizen in Australie en/of Nieuw-Zeeland.

PS ons goedkoopste ticket, retourtje Australie met stopover en gratis data wijziging kost 1180 euro INCLUSIEF TOESLAGEN.
Ik hoop niet dat je teveel hebt betaald bij vliegwinkel.nl

Met vriendelijke groet
Bart Jonker
Programma Coordinator Australie/Nieuw-Zeeland
Activity International

Goeie reactie Bart. Had jullie speciale aanbieding niet gezien. Toch blijf ik erbij dat als je een ticket aanbiedt, je de prijs ook inclusief taxes kunt noemen. Bij btw is dat nog wat anders, daar heeft de particulier wel en een bedrijf vaak geen last van. Nee, ik heb niet te veel betaald bij vliegwinkel. Heb inmidels wel 8 keer Australië retour gevlogen, dus 16 keer meer dan etmaal onderweg maar wel de ‘deals’ gezocht. Totdat we met Emirates vlogen. Toen maakten de deals weinig meer uit. Nee, ik werk niet bij Emirates, heb ook geen aandelen en ga voorlopig niet meer daar Australië. (Jammer genoeg)

We zijn al jaren bezig met deze vraag…ticketprijzen met of zonder tax vermelden…op onze site staan de prijzen zonder tax maar in hetzelfde tekstblok staat wel de tax genoemd. Bij het boekingsformulier staat de prijs inclusief vermeld, dus voordat klanten boeken zien ze een (vaste) totaalprijs.
Emirates is inderdaad goed (en goedkoop), we hebben al contact met hen…:slight_smile:
daar kunnen weinig andere airlines tegenop.

jammer dat je (voorlopig) niet meer gaat…het is voor mij ook al weer meer dan een jaar geleden. Mijn teller staat op 4 (waaronder 2 lange reizen)…tijd voor een volgende trip dus :wink:

groet
Bart