In april ben ik van plan om 4 weken een taalcursus in Spanje te gaan doen. Ik ben 21, en wil wel graag een beetje tussen leeftijdgenoten zitten… Nou lijkt Granada mij een superleuke stad (dichtbij skigebied, waar je nog schijnt te kunnen skien in april?) , maar is er iemand die ervaringen heeft met een taalcursus in Granada (of andere steden) in april? Zijn er dan nog wel meer jongere mensen, of moet je dan aan de universiteit iets gaan doen? Delengua lijkt mij een leuke school, ligt ideaal in het centrum enzo, heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Ik ben vooral ook benieuwd hoe het gesteld is met de studentenaccomodaties die bij taalscholen geregeld worden…
Ben benieuwd naar reacties en ervaringen!
niemand?
Ik heb ook een talencursus gevolgd in Granada, al was dat in de zomer.
De stad is zeer gezellig, er is een goed uitgaansleven en je kunt er inderdaad ook nog enige uitstapjes maken. Het Alhambra moet je gewoon bezoeken. Daarnaast kun je ook zeer gemakkelijk met de bus naar Cordoba en Malaga. Ik ben toen ook een weekend naar Marokko geweest!
Je hebt het over Delengua, die ken ik niet. Ik zat zelf bij Don Quijote en heb toen voor de studenten residentie gekozen. Dat is op zich prima.
Ik ben benieuwd naar welke school je nou bent gegeaan en wat je ervaring is…
Groet, Heleen