graag tps voor doorreis camping gezocht naar kroatie (dalmatie)

Beste Kroatie ganger,

wij gaan al geruime tijd naar ons geliefde land Kroatie op vakantie, maar bleven altijd in istrie (porec).
Dit jaar gaan we een rondreis maken door Kroatie, en rijden anders dan voorheen omdat we veel zuidelijker gaan dan normaal.
de route die we rijden zal via frankfurt neurnberg passau graz maribor zagreb pklivice meren Trogir split etc en ga zo maar door.
Nu zoeken we een doorreis camping net voor of na de Oostenrijkse grens.
Denk je dat ik die kan vinden??? Nee dus. We willen dicht bij de snelweg blijven, omdat dat makkelijker is om weer door te rijden.
Vandaar dat ik nu jullie hulp in roep, en hopelijk hebben jullie tips voor mij.
we willen ongeveer tussen de 900 en 1050 km rijden, vanuit Eindhoven.

groetjes monique

Dag Monique,

Net voor de Oostenrijkse grens op 764km van Eindhoven ligt Camping Dreiflusse. Dit is geen beste camping als je daar langer wil blijven. Wij hebben dezelfde reis gemaakt als jij, een paar jaar terug met een caravan. Als je puur op doorreis bent, word je op het grasveld aan het begin van de camping gezet. Dit ligt op 300 meter van de snelweg.

Voor een doorreis is het ok, maar zoals gezegd: de camping zelf is niet best. Wij kozen deze camping omdat het precies op de route lag en op een mooie afstand. Wij hebben daar gedoucht en dat was toen schoon, maar de reviews op Zoover zeggen iets anders.

Iets verder van de snelweg ligt Camping Passau, veel beter (zijn wij ook geweest), maar wel duurder en een paar km verder van de snelweg.

De campings op Google Maps: Klik