Hallo globetrotters,
Wij,mijn vrouw en ik,gaan voor een 5 tal weken kroatie doorkruisen met de camper.Het gaat de bedoeling worden om de 2 a 3 dagen verder te trekken.Maar aangezien het ons ten strengste word afgeraden om niet op een camping te gaan overnachten vinden we dit wel een probleem.Wij zijn zeer sociaal en zouden eventueel bij de plaatselijke bevolking gaan aankloppen om onze camper te kunnen plaatsen en overnachten,tegen een vergoeding!!!Heeft iemand daar ervaring mee?Wij vertrekken 2 juli en komen terug 5 augustus.Heeft iemand een leuke route of andere informatie betreffende bezienswaardigheden, enz, alles is welkom!!We houden van zon,zee,natuur en niet te veel volk.Dus van leuke pas ontdekte plaatsjes.Een hele boterham hé?Wij hopen op leuke reacties van jullie,alvast bedankt!!!
De Eurolinerks.:dag:
hey,
ik en mijn vriendin zijn dit ook van plan dit jaar, maar dan 2weken, dus ik heb dezelfde vragen als jouw
waarom worden de campings afgeraden?
staro selo topusko, is een dorpje waar ik begin dit jaar ben geweest, op zich niets speciaals, maar er is wel een “gemeentelijk zwembad” met verwarmd buiten zwembad, en tegen over het zwembad is een “bed and brekfeast” dit zijn hier super vriendelijke mensen, en die eigenaar (55 jaar) stookt zelf zijne snaps 55° :cheer:
greetz
Ik denk dat Euroliner het overnachten buiten een camping bedoelt.Het vrij kamperen dus en dat is in Kroatië niet toegestaan.