Graag meer info over Saidia

Wij zijn van plan om een weekje naar marokko te gaan.
Ik kan voordelig naar Nador vliegen en zaten eraan te denken om naar Saidia te gaan.
Kan mij iemand vertellen hoe saidia is en wat er allemaal te doen is?
ook eventuele leuke en goede hotels aanbevelen.
hoe is het reizen van Nador naar Saidia?

groetjes,
Sez

Hoi,

Je kan met ryan air naar meer plaatsen voordelig vliegen.IK zelf ben niet weg van nador en omgeving maar dat is misschien persoonlijk.Ik kom al ongeveer 12 jaar in tanger en in agadir.
Maar mijn hard ligt toch echt in agadir. Misschien moet je eens kijken of je daar ook goedkope tickets heen kunt vinden. Ik kan je helaas betreft die plaatsen(nador/saidia) niet zoveel vertellen.Succes in iedere geval en mocht je die kant uit gaan heel veel plezier.Als je meer wikt weten over agadir kun je me altijd mailen.

gr patricia

Hoi Patricia,

Bedankt voor je snelle reactie.
we wilden eerst naar agadir vliegen,alleen was de ticket net iets te duur voor ons.
Mocht ik alsnog een goedkoop ticket vinden zal agadir wel ons voorkeur zijn.
info over agadir is ook welkom,zoals mooie,schone hotels en wat er allemaal te doen is met vrouw en kind van 1 jaar.

Groetjes,

Sezayi

Hoi Patricia,

Wij gaan mischien toch naar Agadir.
Weet je mischien een goede betaalbare hotel wat centraal licht zowel vor strand als centrum.
Ook moet het schoon en kind vriendelijk zijn.
We hebben helemaal geen idee van wat we kunnen verwachten,daarom zoveel vragen en hoop op veel antwoorden van jou.
We hebben ons vlucht nog niet geboekt,maar willen dat een deze dagen wel doen.

ik hoor graag van je.

Mvg,

Sezayi

Hoi,

Leuk dat jullie misschien toch daar naar toe gaan.
Je kunt even op www.booking.com en www.transavia.nl kijken.Bij transavia moet je dan boven in hotels aan klikken.Je kunt bij de twee site’s even prijzen vergelijken.Van de hotels die daar staan en die redelijk centraal liggen zijn igoudar en tagadirt en goed in prijs.Wij hebben zelf jaren lang in igoudar gezeten.Het zijn wel appartementen die niet luxe zijn maar schoon en zeker prettig omdat je ook een keukentje hebt en je kunt voor je appartement ook lekker even buiten zitten.Ik weet niet hoe oud jullie kind is?
Tagadirt heeft ook appartemeten waar je een keukentje in hebt,heb er zelf nooit geslapen een vriend van ons wel en het beviel hem goed verder.Het is van dezelfde eigenaar en ze ligggen tegen over elkaar. Wij liepen altijd vanaf daar naar b.v de souk ongeveer een 20 minuutjes en het strand op nog geen 10 minuutjes tevnes ook de boulevard.Leuke wandel route lekker voor sávonds.Als je een uitgebreide uitleg wilt over de hotels moet je bij d-reizen kijken dan vind je ze ook staat misschien weer iets meer bij.
Nou mocht je uit je vlucht en tickets zijn moet je me maar mailen als je nog meer wilt weten.Mocht ik je niet meer spreken via de mail dan een hele fijne vakantie in marokko.

Met vr gr patricia