Graag contact met nederlandse eigenaren van resort/hotel/e.d in Bali

Hallo forumlezers!
Ik ben Lorette 27 jaar en nu nog wonend in Den haag.
Graag zou ik in contact willen komen met nederlanders die een resort/hotel of iets anders hebben MET ZWEMBAD!
Dit omdat ik volgend jaar rond juni graag zou willen proberen om voor minimaal een jaar in Bali te willen werken.
De reden voor het zwembad is, omdat ik zwemjuffrouw ben (al zeker 8 jaar nu) en graag zou willen kijken of er een mogelijkheid is voor mij om hiermee aan de slag te gaan en kinderen (of zelfs volwassenen) zwemles aan te bieden, terwijl zij op vakantie zijn of zelfs geemigreerd zijn.
Ik werk dan uit naam van een Nederlands bedrijf die ook daadwerkelijk zwemles verzorgd voor vakantiegangers en expats.
Dus ook zelfs kan het zo zijn dat als mensen vanuit dit bedrijf doorgestuurd worden naar mij voor zwemles, voor de eigenaren van resort/hotel/e.d het klanten op kan leveren. Dit kan ik uiteraard niet garanderen.

Ik ben deze zomer in Bali van begin Juli tot midden augustus (4 weken) en zou graag langs willen komen voor een eventueel gesprekje over wat mijn ideeen zijn en hoe ik dit wil gaan bereiken en wat uberhaupt de mogelijkheden zijn.

U kunt hier natuurlijk reageren, maar ook een emailtje mag de deur uit.
Lorette_velting@hotmail.com

Alvast bedankt, groetjes!

Leuk idee, succes

Succes! Weet niet of u veel reakties krijgt want ik denk dat geen (normaal denkende) hotel-exploitant (al dan niet uit NL afkomstig) het overweegt om een illegaal werkende zwemlerares op zijn terrein haar werk te laten doen met gasten uit hun hotel.

Het is zeker niet de bedoeling om dit illegaal te gaan doen. Ik ga absoluut geen risico lopen om nooit meer indonesia binnen te mogen.
Het idee is juist om nu met mensen te gaan PRATEN over eventuele mogelijkheden en dat is alles.
En mocht het lukken met contacten leggen en mogelijkheden, dan ben ik zelf van plan visa te regelen, ook ben ik in gesprek met internationale scholen.
En sponsor is al geen probleem.

Dus voor nu gaat het alleen om gesprekjes en evt mogelijkheden. Thats just it.
Niets illegaals.