Wij willen graag in contact komen met Nederlanders die geëmigreerd zijn naar Bali

Hallo lezers, bezoekers van dit forum,

Wij willen graag in contact komen met Nederlanders die geëmigreerd zijn naar Bali en hun ervaringen met ons willen delen.
Wij gaan van 28 augustus tot 25 september naar Bali en willen dan graag bij verschillende mensen een bezoek brengen om hun ervaringen (zowel positieve als negatieve) te horen. Er is op dit forum al aardig wat informatie te vinden, maar wij zouden het zeer fijn vinden om het (ook) in een wat meer persoonlijke setting te onderzoeken.
Lijkt het je leuk om jullie ervaringen met ons te delen, laat het mij dan weten.

Beste Mcboer, ik woon nu weer in ons koude kikkerlandje maar heb 3,5 jaar gewoond en gewerkt in Indonesie (IT maar ook als reisbegeleider). Ik wil jullie graag daar meer over vertellen als jullie dat willen.

Mvgr, Edward.

1 like

Hoi mcboer,

Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar op de weblog WijWonenOpBali.wordpress.com kun je er wel meer over lezen. Op de weblog staat dat deze mensen, Leo en Anja, sinds afgelopen december op Bali wonen. Wellicht kun je ze een berichtje sturen.

Groeten, Erwin

1 like

Hallo Erwin,
Hartelijk dank voor deze geweldige tip!! Ik heb de weblog snel even bekeken en zal zeker contact opnemen met Leo en Anja.
Vriendelijke groet, Marie-Chantal

Hallo Edward,
Hartelijk dank voor je aanbod, hier willen wij graag gebruik van maken.
Hoe kunnen we het beste contact met jou opnemen?
Vriendelijke groet, Marie-Chantal & Sonny