Graag advies over route (Java, Flores, Bali)

mbt punt1.
Dat heet pararellen trekken.
Als iemand advies vraag over een route , dan moet je over de route vertellen.
En niet allerlei bijzaken erbij nemen.

2.Klopt , je komt niet om indonesia te promoten , je postings over Indonesia is overwegend negatief en ook over de bewoners.
Je gaat je eigen ervaringen-en die op zich wel waar zijn projecteren , vergroten , overdrijven.
Het is een anti reclame.
Niet erg , dat mag , dat is je eigen keuze.
aan de andere kant moet je anderen niet afzeiken (dat werd geconstateerd door verschillende leden) als ze een andere mening of ervaring hebben die anders zijn dan de jouwe.

1. Voorbeeld hoe je een andere schrijver-lid af sta te zeiken.

Ik hoef niet achter een moderator of andere leden te verschuilen , mijn Indonesische " kennis:" en ervaringen zijn gewoon waar (Objectief en subjectief tegelijk).
Waar ik niet wil hebben is dat ik meegesleurd wordt in eindeloze O.H verhalen.

Weer aan het modereren, anderen vertellen wat ze moeten, dat doe je maar bij je eige thuis, waarschijnlijk heb je daar niets te vertellen doe je dat hiero dus.

Verder is het de boomapen oppas die weer bezig is, bevalt het een beetje in een dierentuin werken? Af en toe een pisang die voor mijn bestemd is stiekum op vreten :smiley:

50% van uw berichten gaan over Boomaap, 45% komt van Google en de rest is oorspronkelijk SA werk

De meeste topic onderwerpen eindigen in ouwehoer verhalen,niet alleen op dit forum,…op zich niks mis mee>degenen die info zoeken filteren dat er wel uit:teeth:

…hetzelfde excuus wordt gebruikt door hen die niet met hun takken van de alcohol en de dope kunnen afblijven.

Ook internet kan een verslaving zijn Nir SA! :smiley: :smiley: :smiley: