Golf air ams naar bkk

Ik zie nu veel goedkope tickets(3 en 6 maanden ) van deze maatschappij kan iemand vertellen hoe deze maatschappij is ?
al vast bedankt voor de moeite.
groetjes fransjes

Ik heb er één keer mee gevlogen, en m’n terugvlucht was overboekt zodat ze me een sjiek hotel aanboden en ik de volgende dag kon vertrekken.
De ene vindt dit ongehoord, ik heb genoten van dat hotel :slight_smile:
Over het algemeen zul je horen dat Gulf Air “onbetrouwbaar” is. Maar wél goedkoop …

Gulf Air is een prima en betrouwbare maatschappij. Veel mensen denken dat maatschappijen uit het Midden-Oosten niet zo betrouwbaar zijn, maar dat is absoluut niet zo. Maatschappijen uit het Midden-Oosten (denk hierbij ook aan bijvoorbeeld Emirates of Etihad) vliegen vaak met nieuwe toestellen (ze hebben geld genoeg vanwege de olie-rijkdom).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet vaak tickets voor uitgeef, maar dit omdat het merendeel van de mensen vaak toch voor een non-stop vlucht kiest (CI, KL, BR).

Elke maatschappij overboekt de stoelen; dit omdat er toch altijd wel mensen zijn die op het laatste moment niet komen opdagen en de airline geen of zo min mogelijk lege stoelen wil hebben. En dan kan het inderdaad wel eens voorkomen dat je dan echt niet meer meekomt. Een luchtvaartmaatschappij zal je dan wel een vergoeding moeten geven.