Ik vroeg me af welke vliegtuigmaatschapijen goed zijn ! Ik zit te kijken via WTC world ticket center , maar daar krijg ik alleen vluchten te zien van Bangkok airways ook goed zijn we vorig jaar meegevlogen en air asia maar hoe kinderachtig het ook klinkt durf ik hier niet naar te kijken
! Via skyscanner krijg ik dus vluchten te zien van air asia maar ook nok air Thai lion air zijn dit betrouwbare maatschappijen ? En waarom toont WTC deze vluchten niet?
De betrouwbaarheid van een maatschappij als bijvoorbeeld Nok Air is vergelijkbaar met die van de door jou genoemde maatschappijen Bangkok Air en Air Asia Thailand. Ik ga er daarbij van uit, dat je met betrouwbaarheid doelt op zaken zoals bijvoorbeeld veiligheid, op tijd vliegen, financiële afhandeling en meer van dit soort zaken.
De vraag waarom WTC bepaalde gegevens over bepaalde maatschappijen niet vermeld, moet je dunkt mij, niet op dit forum stellen, maar rechtstreeks aan WTC.
-
-
- Updated - - -
-
De betrouwbaarheid van een maatschappij als bijvoorbeeld Nok Air is vergelijkbaar met die van de door jou genoemde maatschappijen Bangkok Air en Air Asia Thailand. Ik ga er daarbij van uit, dat je met betrouwbaarheid doelt op zaken zoals bijvoorbeeld veiligheid, op tijd vliegen, financiële afhandeling en meer van dit soort zaken.
De vraag waarom WTC bepaalde gegevens over bepaalde maatschappijen niet vermeldt, moet je dunkt mij, niet op dit forum stellen, maar rechtstreeks aan WTC.
De vraag waarom WTC bepaalde gegevens over bepaalde maatschappijen niet vermeldt, moet je dunkt mij, niet op dit forum stellen, maar rechtstreeks aan WTC.
Air Asia is niks mis mee. Omdat er nu een vliegtuig neergestort is, betekent het natuurlijk niet dat je meteen niet meer met ze kunt vliegen. Als je niet meer durft te vliegen met elke maatschappij waarvan er ooit eens een toestel gecrasht is, dan blijft er niet heel veel over ![]()
Maar NokAir is ook prima, heb zelf alleen maar goede ervaringen met ze. Vaak promotietarieven en 15 kg bagagevrijdom wat ook prettig is. Gewoon direct via de website boeken, beter dan via een reisagent in Nederland.