Hai hai,
Heeft er iemand ervaring met Nok air??
Groetjes Wendy
Via Wereldwijzer app
Hai hai,
Heeft er iemand ervaring met Nok air??
Groetjes Wendy
Via Wereldwijzer app
wennos, Nok Air is een van de vliegtuigmaatschappijen waar wij - vooral in het verleden - regelmatig gebruik van maakten. Wij hebben nimmer vervelende of slechte ervaringen gehad met deze maatschappij en onze ervaring is ook, dat men over het algemeen behoorlijk op tijd vliegt. Als ik mij goed herinner is bij deze maatschappij 20 kilogram handbagage zonder toeslag toegestaan.
De laatste jaren vliegen wij vaker met Air Asia, maar dat komt eigenlijk alleen maar omdat die maatschappij door de bdag heen wat meer vluchten biedt naar de bestemming waarheen wij meestal vliegen (BKK en terug).
Tickets bij Nok Air zijn ook makkelijk online te boeken.
forget de 20 kg bagage, je moet bijbetalen vanaf +5 kg net zoals air asia
verder is nokair ok
klopt niet helemaal kijk maar
http://www.nokair.com/contents/journey_plan/baggage_info/en-US/index.html
try to book a flight and you see the difference , i did last week
you pay up from +5 kg
herman
Ik heb 2 keer met NOK Air gevlogen.
Mijn ervaringen waren goed: gewoon normale standaard service, en dat is voor mij goed genoeg.
Beide keren binnenlandse vluchten dus beenruimte of kwaliteit van het eten is dan op zo’n korte vlucht van geen belang.
Eén keer heb ik NOK geboekt omdat het me niet lukte om bij Air Asia met mijn creditkaart te betalen.
De andere keer omdat de vertrektijden gunstiger waren.
Gewoon doen hoor! 3 keer mee gevlogen afgelopen jaar en niks mis mee! Betaal gewoon een kleinigheid bij voor de bagage, dat stelt echt weinig voor.
Je kreeg er zelf nog wat te drinken! en vriendelijk personeel!
Succes!
dan doe je het niet goed want ik vlieg regelmatig met nok air en je mag 15 kg gratis meenemen die +5 is als je 5 kilo extra op je bagage allowance wilt, dus 20 kg bagage hebt.
Oor ons zijn Nok air en Airasia vrij gelijk qua kwaliteit. Alle twee goed, zeker voor korte vluchten.
En, niet echt belangrijk maar wel grappig, is de manier waarop hun vliegtuigen zijn geschilderd
Hahahahaha cool!
Via Wereldwijzer app
Misschien ter verduidelijking voor degenen die het Thais niet machtig zijn:
Nok betekent ‘vogel’.
Hou rekening dat nok vanaf Don Mueang vliegt en niet vanaf suvarnabhumi.
Nu met de onrust in de stad en de vele files idioot slecht bereikbaar.
Met de auto 2 1/2 uur over gedaan om van lat krabang naar don mueang te geraken…drama!
Jeroen
Ben net aangekomen op bkk en met de gratis pendel bus naar don mueang gereden bus rijd 24 uur elk half uur en dr liep geen een demonstrant op de snelweg dus!!
Ik wist dat nok vanaf Don Mueang vliegt. Hoop dat als ik vertrek (07-07-2014) de rust terug gekeerd is.
Via Wereldwijzer app
NokAir is prima, niks op aan te merken. Ik heb er al een tijdje niet meer mee gevlogen, maar ze hadden afgelopen dagen leuke promotietarieven dus gisteren tickets gekocht van Bangkok naar Nakhon si Thammarat, 7-10 maart.
De iPhone app van NokAir is prima, makkelijk en snel boeken en bij 7-11 betalen, top!
Ben dus net een aantal dagen terug van mijn korte vakantie in Khanom… Ervaring met NokAir was wederom uitstekend. Inchecken en stoelen al online geregeld de dag voor vertrek, dus op Don Muang verliep het allemaal zeer vlotjes. Vlucht vertrok op tijd en service aan boord was prima, je krijgt zelfs nog water en een snack (bij Air Asia is alles tegen betaling).
Terugvlucht van Nakhon Si Thammarat naar Bangkok zelfde verhaal, vlotte check-in, en vertrek op tijd.
Totale kosten voor retourvlucht voor 2 personen: 4400 Baht. En aangezien NokAir vaak promoties heeft, ben ik nu alweer aan het kijken wat de volgende trip voor ons gaat worden