Nok air

Is er iemand die ervaringen heeft met NOK AIR?
Wil in mei van Bangkok naar Phuket vliegen en vice versa en zag dat zij heel voordelige vluchten aanbieden (€ 39.50 p.p. voor een retour).

ik heb geen ervaring met nok air wel met air asia dit is een hele goede low budget maatschappij en ik denk dat die niet veel duurder zullen zijn ik weet ook niet vanaf welk vliegveld nok air vliegt in bangkok maar air asia vliegt vanaf het nieuwe internationale vliegveld dus waar alle vluchten van en naar europa vandaan vertrekken of aankomen

groet dirk :chin:

nok air is een onderdeel van thaiairways dacht ik en vliegen vanaf het oude vliegveld

klopt bijna-NOK is een partner van THAI-gebruikt hun oudere vliegtuigen. Lowcost-dus alles wat je extra wil (ook dat muizehapje of minibekertje jus) kost je. Net als Easy of Ryan in NL/EUR. Verder prima mij. Inderdaad in BKK hier van/naar old Don Muang. AisAsia is vaak nog net ietsepietsie goedkoper.

Regelmatig gevlogen met NokAir, heb er zelf alleen maar goede ervaringen mee. Tot op heden nog nooit vertraging gehad en vriendelijke crew.
Maar zoals hiervoor ook al door anderen gezegd is, kijk ook eens bij AirAsia, vaak nog wat goedkoper dan NokAir.

het is de bedoeling in het kader van de hoogstnoodzakelijke sanering van de financien van TG=THAI dat NOK ALLE domestic flights gaat overnemen-per 1/3 al op 3 routes meer. TG blijft enkel nog doorvliegen op routes naar CMai, Phuket en HaadYai voor overstappende international pax (en niet-betalende en maar alles willende Thaise parlementariers en ander gespuis met gold-cards etc.)

Las het afgelopen week idd in de BKK Post…ook de reden dat de verliesgevende route BKK-Ubon moet worden blijven behouden.

THAI is offering the flight primarily to appease politicians who prefer THAI to Nok because they believe a budget airline is not reliable and will not allow them to accrue mileage and enjoy other perks extended by THAI.

Tsja, politici zijn ook allemaal hetzelfde…