Hi,
Ik ben Rosalie en ga binnenkort naar Bali op huwelijksreis, nu gaan we het eiland wat rondreizen om zoveel mogelijk te zien en te doen…We gaan sowizo de typische plaatsen bezoeken die door de reisbureaus worden aangeraden, maar ik vroeg mij af of jullie nog tips hebben wat zeker de moeite is om te doen of zien (kan van stadjes bezoeken over evenementen/lokale gebruiken tot eten zijn)…
Alvast bedankt!
Hoi Rosalie,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat jullie op huwelijksreis gaan naar Bali.
Het inspirerende eiland Bali is vanwege de exotische natuur, interessante cultuur en uitmuntende hotels en service de perfecte locatie voor uw huwelijksreis.
De bevolking is zeer gastvrij en vriendelijk,daarnaast hechten ze veel waarde aan hun eigen tradities en geloof.
Dit is terug te zien in de vele tempels, kleding en feesten. Bali is een heerlijk eiland om gedurende uw honeymoon te genieten van cultuur en een schitterende natuur.
Ubud is het artiestendorp bij uitstek in Bali,zowel buiten- als binnenlandse artiesten vestigen zich in dit dorp in het centrum van het eiland om zich aan de kunst te wijden.
Bezoek een van de traditionele musea of neem een kijkje in een van de talloze kunstgalerijen.
Bali is bekend om de fantastische spa behandelingen,een goede spa behandeling is relatief goedkoop op het eiland en je kunt dus prima naar een enorme luxe resort alleen voor de spa behandeling.
Een brommer is een erg leuke manier om het eiland te verkennen. Je betaalt meestal tussen de Rp.40.000 en Rp.60.000 per dag (24h) voor een brommer. Een perfecte plek om een brommer te huren is in Ubud.
Je kunt dan makkelijk alle hoogtepunten (vooral tempels) in de omgeving verkennen.
Ook de prachtige zeetempel “Pura Tanah Lot” mag je aanstrepen in je agenda,Rosalie.
Als je nog met vragen zit over Bali dan kan je altijd een berichtje posten op het Indonesië Forum
Succ6 nog Rosalie!
groet,georgessiam.