Half november ga ik op motorsafari in o.a. Tanzania. We starten in Kenya aan de kust, en dan via Tanga, en Mambo naar de Kilimanjaro, daar rijden we omheen, en dan weer terug naar Kenya.
Via de GPS rijden we de route wel, maar ik wil ook een papieren kaart mee nemen. Als het kan een kaart waar ook de kleinere dorpjes en wegen op staan. Wie weet er een goede kaart?
Via Wereldwijzer app
Ik weet geen specifieke kaart maar wel twee winkels in Amsterdam die veel kaarten verkopen: A La Carte in de Utrechtsestraat, en Pied A Terre op de Overtoom. Wellicht kun je ook bellen voor advies en dan online bestellen.
Safari njema!
Via Wereldwijzer app
Hoi Cecilia74,
Ik heb inmiddels een kaart gevonden, een Kilimanjaro / Tanzania North kaart via Bol.com.
De winkel Pied a Terre ken ik, ben ik ooit eens geweest. Is voor mij niet echt in de buurt, maar als ik echt niets anders zou vinden, was ik daar waarschijnlijk wel heen gegaan. Die hebben zo waanzinnig veel, en ook nog eens leuk om daar in de winkel van alles te bekijken 
Telefonisch informeren vond ik wat lasting, omdat ik echt op de kaart wil zien of er bepaalde plekken op staan.
Mooi dat je iets gevonden hebt, goede reis!
En ja, leuk om in zo’n kaartenwinkel rond te struinen.