trekken Kenia,Tanzania en Zanzibar

wij gaan in september naar Kenia en vandaar willen we door Tanzania reizen en dan verder naar Zanzibar.
Wij zijn vooral op zoek naar plaatsen om te overnachten en tips hieromtrent .Wij willen graag ook tips om safari’s boeken in deze landen,of andere leuke trips.Ik lees enkel negatieve dingen omtrent Kenia en zou ook wel een enkele positieve willen horen.Graag ook informatie over welke route we best volgen.Heeft iemand deze trip reeds gedaan?

Jambo jambo!
Mooie plannen!
Waar vliegen jullie op? Nairobi of Mombasa? En hoe willen jullie reizen? Willen jullie echt vanuit 1 plek verschillende trips maken of van plek naar plek gaan? Hoe lang hebben jullie voor Kenia? En hoe ‘luxe’ moeten je accommodaties zijn. Al enige plekken waar je zowiezo naartoe wilt? zouden jullie ook interesse hebben in een local-experience? (kijk dan ook zeker mijn facebookpagina even!) Ik heb zeker wel wat tips en ideeën voor jullie over Kenia! Ik woon zelf al ruim 3 jaar aan de zuidkust van Mombasa, maar ken ook nog vele andere leuke plekjes voor overnachtingen, en heb wel wat advies over safari’s. Ik zal je zo even een privéberichtje sturen met mijn emailadres, dan kan je als je wil daar contact opnemen en kunnen we jullie wensen en mijn ideeën verder bespreken :wink:

Ik hoor het wel!
Groetjes uit warm en zonnig Kenia!

Www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu