Goedkope vliegtickets naar Turkije

Bedankt voor de tip, dat zijn nog eens mooie prijzen!! Helaas hebben wij onze terugvlucht Antalya-A’dam voor half januari al geboekt bij Sun Express (was trouwens ook niet duur, EUR 89,00 pp geloof ik). Wel jammer dat Condor niet op Dalaman vliegt, dat scheelt ons n.l. ruim een uur met de taxi. Wij willen van eind maart tot eind april weer deze kent op (deze is natuurlijk Turkije, waar wij nu ook zitten), dus wij gaan morgen de Condor site weer bezoeken voor de geweldige aanbiedingen.

Dick

Hi Dick,

Als ik jou was dan zou ik niet ruim vantevoren boeken. Ik boek meestal 1 week vantevoren omdat op het laatste moment altijd een goedkope ticket is. Ik kom altijd op een ticket (enkel) van 79 euro all inclusive. In april vliegt corendon weer over Dalaman en dan scheelt het inderdaad een uur reizen…

Kadin, als je zo lang wacht met boeken is het risico wel groot dat er helemaal geen plek meer is, maar ik zal er toch eens op letten. Weet je zeker dat Corendon alweer in april naar Dalaman vliegt? Ik heb altijd gedacht dat er in Dalaman tussen eind oktober en begin mei geen douane aanwezig is, waardoor er dan alleen maar binnenlandse vluchten mogelijk zijn (dus wel b.v. via Istanbul of Izmir naar Dalaman, maar geen directe vluchten).

Dick

NOG 34 MINUTEN EN DAN BEGINT DE ACTIE VAN CONDOR. IK HEB EVEN NOGMAALS GOED GELEZEN EN DE PRIJZEN ZIJN VANAF 49 EURO!!! Dus voor een retourtje kan je rond de 100 euro betalen naar o.a. IZMIR…maar ik check pas tegen 10.00 uur… Misschien toch met de kerstdagen daar naartoe

Het Pirat hotel is inderdaad een aanrader. Vraag dan bij aankomst wel naar een kamer met zeezicht in het nieuwe gedeelte. Daar vragen ze iets meer voor, maar dat is het meer dan waard. Tot een aantal jaren geleden zat Kalkan nog in de standaard bestemmingen van enkele Nederlandse reisbureaus (o.a. D-reizen en Lazy tours), maar dat is volgens mij nu over. Wij vinden dat niet heel erg :tongue:.

Dick

Ben blij dat Condor met deze aanbieding komt want ik moet 3 december weer naar Izmir voor een trouwerij! Ik moet natuurlijk niet maar ik wil graag.

Dick: dank voor de tip. Ik ga hier ook ff naar kijken want af en toe een ander dorpje bezoeken is altijd wel leuk

Voor degenen die tussen 2 en 30 december in Turkije zijn en dan een binnenlandse vlucht willen/moeten maken heeft Onur Air een goede aanbieding. 39 TL voor een enkeltje, zie http://www.onurair.com.tr/?utm_source=newsletter1&utm_medium=email&utm_campaign=Her�ey+Dahil+39+TL&utm_term=&utm_content=

Dick

wij zijn in september van dusseldorf naar antalya gevlogen met pegasus 30 kg. en 8kg handbagage

Heb net geboekt voor januari. Ik vlieg heen naar Izmir voor 69 euro, terug vanaf Bodrum ook voor 69 euro. Hele goeie prijs (138 euro) voor een retour toch?