Beste reizigers,
Omdat ik zo’n goed hart heb wil ik dit even met jullie delen. Voor degenen die van plan zijn deze zomer naar Indonesië te gaan, op Qatar hebben ze een retourtje Brussel - Jakarta voor 651 euro. Bijvoorbeeld 16 juli heen en 7 augustus terug = 651 euro. Thuisblijven is duurder zeggen zeg ik dan. Let wel even op dat het Ramadan is in deze periode!
(PS: ik werk niet bij Qatar en verdien hier geen cent mee;))
Bedankt voor de tip. Echter, ik denk dat die goedkope prijs inmiddels al niet meer beschikbaar is. Als ik nu voor diezelfde dagen kijk staat er een prijs van meer dan 900 euro. Daarnaast is er bij die goedkope vluchten vaak een heel lange overstaptijd in Doha. Bij de goedkoopste vlucht die ik nu zie bijvoorbeeld op de heenweg 10 uur, en op de terugweg zelfs 22 uur!
De site van ze werkt inderdaad heel raar. Ik ga vanaf de homepage naar ‘offers’, dan zoek ik op België en vervolgens klik ik op ‘flight offers’. Als je dan op jakarta selecteert uit de lijst en bijvoorbeeld 14 jul - 8 aug zoek kom ik nog steeds op 651 euro. Vanaf de homepage direct zoeken op dezelfde data levert inderdaad hele andere prijzen op.
Inderdaad heb je een overstaptijd van 10 uur of langer, ik vind dit zelf nooit een probleem. 1. het is snel verdiend. 2. je kunt vaak van het vliegveld af en meteen een kijkje nemen in de stad.
Toen ik vorig jaar naar Bangkok vloog had ik een overstaptijd van 20 uur in Abu Dhabi. Als ik dit niet had gehad was ik nooit in de snelste achtbaan van de wereld geweest in Ferrari World:) Linkje
1 like