Welk is de goedkoopste vlucht naar Jakarta (terugvlucht vanaf Denpasar) vanuit Brussel, Amsterdam, Parijs of andere goedkoop te bereiken europese bestemming.
Reisdatum is: 16/7/06 tot 14/8/06
Hi,
Kijk eens op onderstaande links
Malaysia Airlines heeft vaak promo fares, over KUL naar JKT.
Als ik het zo zie ga je naar JKT, overland (Java) naar Bali en van DPS ga je naar AMS. Hier zie ik twee sectoren nl: AMS-JKT en DPS-AMS als je dit wil doen neem dan een maatschappij, vaak kunnen die een combinatie tarief maken. Het is een hoogseizoen periode en dus zijn vast wel alle ‘goedkope’ stoelen tot nul gereduceerd op dit moment.
Hou er rekenig mee dat je een retour ticket moet kunnen laten zien bij de Indonesische Ambassade in Den Haag,
http://www.nusaina.nl/webgen.aspx?websiteID=1&pageID=43&framesetID=0
Ik ben niet zo goed thuis op de ‘goedkope’ ticket markt naar Indonesie omdat mn werkgever de tickets regelt en als ik het zelf regel dan neem ik altijd een 6 maanden ticket; kosten meer maar zijn flexibeler en daar hou ik wel van, niet zo vast aan de door de maatschappij opgelegde restrictie’s.
Salam hormat
Heel erg bedankt voor de moeite om dit allemaal op te zoeken.
Ik had ondertussen een optie genomen op een vlucht vanuit Parijs voor 917€ (incl. tax) met Singapore Airlines, maar heb m’n plannen gisteren gewijzigd en online tickets besteld naar Bangkok.
Indonesië zal voor volgend jaar zijn, en dan zal ik er sneller bij zijn om m’n tickets te reserveren.
Toch bedankt ![]()
Graag gedaan, Kohraya.
Wij zijn eind december via klm studententickets voor 750 euro naar jakarta gevlogen, dan moet je alleen wel een OV-kaart hebben.
Mijn tickets voor de binnenlandse vluchten koop ik altijd in Indonesie, en niet in Belanda want SOTO (Sold Outside Ticketed Inside) is altijd duurder dan SITI (Sold Inside Ticketed Inside) mn tcket AMS-JKT die schaf ik meestal aan op een paar gronden, is een 3 maands of 6 maands ticket, flexibel; geen gezooiemieter met bijbetalen ed. Vaak kleeft er het eea aan ticket: maatschappijen adverteren met prijzen, die sebarang2 zijn een maatschappij adverteert bij voorbeeld met een tarief van 100 euro, maar er zijn maar voor dit tarief alleen twee of drie plaatsen, vaak zelfs nul ! En dus is de betreffende tariefklasse dichtgegooid en bestaat 't geadverteerde product niet in de geadverteerde prijsklasse. Ik wil enige zekerheden hebben, als ik een date flight change wil dan moet die zo uit te voeren zijn zonder al teveel susah. Met de GA is het mooi, EC+ status, jammer dat ze niet meer op AMS vliegen, bij de KL ben ik sinds kort een blauwe vogel (blue wing)
Enfin…over drie weekjes 17 maart as: weer met KLM en Air Frans (lekker in de cattle class) via Kuala Lumpia naar Jakarta, 10 uurtjes transit. Kippetjes kijken op Terminal2, zal maar geen sate ayam scoren op Cengkareng Soekarno Hatta Int. Airport en een beetje terminal hopping, vervolgens een 6 uur durende binnenlandse vlucht en ik ben weer thuis…jippie!