Goedkope vakanties

Vandaag op zoek geweest naar een goedkope vakantie voor het hele gezin van 4 personen maar we kunnen het niet vinden.
Nou zijn wij altijd wel verwend geweest door zeer regelmatig naar Marbella te gaan alwaar mijn vader woont. Heb je alleen de vlucht te betalen. Maar ja, daar heb ik inmiddels ook wel alles gezien.
Wij kunnen max. 500,- p.p. voor een vlucht en verblijf besteden in het hoogseizoen want we hebben kinderen. Dat daar dan eventueel wat etra’s bijkomt voor uitjes en eten enz. is prima.
We zoeken inmiddels op prijs en het enige wat overblijft is Tunesie en daar wil ik echt niet heen.
Ik weet het echt niet meer. Waar kan je nou heen met een gezin en dat je geen duizenden euro’s kwijt bent en het hotel/appartement waar je terecht komt ook nog wel een beetje leuk en mooi is :frowning:
Het is gewoon niet te betalen :mad:
En we willen minstens 2 weken want de kinderen hebben 8 weken vakantie.
Gek word ik ervan :mad:
Wie heeft ideeen?

Als het persé met het vliegtuig moet, zou je kunnen overwegen om naar Split te vliegen in Kroatie. Tickets heb je rond half juli voor ca. 200 euro per volwassene. Je kan daar een leuk zomerhuis of appartement huren of een hotel nemen…

Kroatie is een aanradertje! het is een mooi land waar je van alles kan doen, heb hebt strand en prachtige eilanden maar je kan ook de bergen in, en de mensen zijn ontzettend aardig. ik vrees alleen dat de prijzen gauw vlink omhoog zullen gaan als kroatie een lid van de eu wordt!