Goedkope tickets Bali - Sydney

Volgens mij zouden de tickets Bali - Sydney niet zo duur zijn of is het alleen vanuit Sydney naar Bali?
Ik wil vanuit Bali 2 weken naar Sydney maar kom niet goedkoper uit dan ongeveer 333 euro pp incl bagage via Air Asia en dan nog midden in de nacht vertrekken.
Bij Virgin kom ik op ruim 500 euro. :crybaby:
Iemand nog tips verder? Het gaat om tickets voor november.
Bedankt alvast.

Wij vliegen zelf met Jetstar vanaf Bali naar Perth, die vliegen ook op Syndey

Dank je wel. Ze kwamen er niet uit op diverse zoeksites, maar zijn nog niet boekbaar in november. Als ik data’s in oktober invoer ben ik nog 428 euro kwijt, valt me tegen. Ik hoop op een aktieprijs bij Air Asia een keer.

Probeer eens Jetstar Bali to Darwin en dan Darwin to Sydney.

Goed idee, maar sluit niet aan helaas.

Ik zie mooie aanbiedingen met Jetstar voorbij komen. Je kunt je op hun website inschrijven voor prijsalerts. Als de prijs gaat zakken, krijg je een e-mail. Dit werkte voor mij prima. Niet voor de route Bali-Sydney, maar voor binnenlandse vluchten. Wellicht werkt het ook voor de route Bali-Sydney.

Even een update. Geboekt met Air Asia, tijdje geleden bericht gekregen dat de hele lijn er uit is gehaald, vlucht gecanceld. Balen, uiteindelijk via Garuda een directe vlucht geboekt voor ongeveer 350 euro. Thanks Air Asia! Bovendien nog steeds geen geld terug gehad van ze, uiteindelijk de creditcard maatschappij er maar op gezet. Niet zo netjes van ze.