Goedkope terugvlucht ZO-Azië -> Nederland

Hallo,
in september begin ik met een rondreis, het begin is geboekt enzo, rond februari wil ik weer terug naar NL, nu ben ik aan het kijken voor een losse terugvlucht, maar wat ik ervan gezien heb, zijn deze erg prijzig. Misschien ligt het aan de vertrekplaats. Weet iemand toevallig vanaf welke locatie het goedkoop terugvliegen is naar NL of Belgie/Duitsland. De Planning is dat we in Februari, omstreeks Thailand/Laos en Maleisië zijn. Als iemand tips heeft, hoor ik het graag.
groeten

Vanaf Bangkok kan je met LTU (http://www.ltu.com) redelijk goedkoop terug naar Europa (bv Dusseldorf) vliegen. Ik ben vorig jaar van Bali via Kuala Lumpur naar Bangkok gevlogen voor mijn terugreis. Heeft me een paar 100 euro opgeleverd!

Singapore Airlines heeft SOMS gunstige aanbiedingen.

Enkele reizen bij andere maatschappijen zijn vaak net zo duur als een retourtje :frowning:

Groet,

Jenny

Bedankt voor de tips, scheelt echt al een hoop, alleen bij LTU kan ik niet verder kijken dan november 2007, maar ik kijk over een tijdje wel weer of het bijgewerkt is.
groeten

Bangkok is verreweg het meest goedkoop om van te vliegen naar Nederland. Ik had voor 710 een retourtje dus voor iets meer dan de helft van de prijs kan je wel klaar zijn…
www.kilroytravel.nl
www.supersaver.nl

ik zou die site’s ff bezoeken en op een paar dagen zoeken enzo…meestal kan je door je reis een paar dagen aan te passen zo 100+ euro uitsparen

Boek de ticket vannuit Thailand of Maleisie zelf scheelt je veel meer geld dan wanneer je dat al in Nederland doet. Houd er wel rekening mee dat eind januari begin februari chinese new year is waarbij de bevolking twee weken vakantie heeft en dus hoogseizoen is qua prijzen!

In maleisie is het dan chinese new year niet in thailand!

via turkish airlines kun je ook redelijk goedkope tickets boeken, ze zijn wel bijna allemaal met een tussenstop op istanbul, maar toch…

vanuit hong kong kan je goedkoop terugvliegen met fly-hongkong of oasis hong kong. google deze 2 en dan kom je op de site. “ze zeggen” hier op het backpackerstrail dat het begint vanaf 120 euro zonder tax naar london vliegen. met taxes rond 300 euro. heb het zelf niet gecontroleerd. misschien is het iets voo rje

als je geluk hebt kan je met LTU voor 250 euro icl tax een enkeltje vinden. Kijk ook eens bij Finnair. die hebben soms goede aanbiedingen