Goedkope talenscholen in Midden Amerika

Hallo lieve reizigers!

Vanaf februari 2017 vertrek ik naar Mexico om door Midden Amerika te reizen. Graag wil ik in een leuke stad (waar in Midden Amerika, maakt niks uit voor mij) een aantal weken (ongeveer 3 weken) Spaanse cursus volgen. Echter is mijn budget voor deze trip niet extreem groot en vandaar dat ik mij afvroeg of jullie ervaring hebben met een goedkope taalscholen.

Dankjewel alvast voor jullie tips! :dag:

X Kim

Hola,

Ik zou 2-3 weken een taalcursus doen in het land waar je aankomt, voordat je begint met je reis door Midden-Amerika. Daarna kun je eventueel tijdens je reis nog een weekje ergens een taalcursus doen. Granada in Nicaragua is hiervoor heel geschikt!

Saludos,
Sole

Hola! Ja ik denk dat ik wel de eerste maand ga reizen met mijn basis Spaans en dan 1 of 2 landen verder de taalcursus ga doen ivm tijdschema. Weet je toevallig ongeveer de kosten (gemiddeld) in Nicaragua voor Spaanse lessen?

Thanks voor je reactie! xx

Hola,

Dat ligt eraan, 1 uur les kan tussen $5-$10 liggen, maar als je een week les neemt, ben je veel goedkoper uit. ik zou een paar taalscholen ter plekke bezoeken en dan degene kiezen waar je het beste thuis voelt. Spanish School Xpress in Granada vind ik persoonlijk heel goed. Het is ook zeker aan te raden om een pakket te nemen incl. activiteiten.

Saludos,
Sole