Ik ben Leroy en ik ben 1ste jaars student Bedrijfseconomie aan de Hanzehogeschool in Groningen.
Ik ben lid van de studentenvereniging HSE Faktor, en zit hier bij de Buitenlandse reis commisie.
Het is aan mij om voor mei volgend jaar een reis naar het buitenland voor onze studenten te organiseren. Tijdens deze reis gaan we een paar bedrijven en een school bezoeken. Ook willen we nog een paar leuke activiteiten plannen
Nu ben ik dus op zoek naar wat een paar plaatsen waar we mogelijk heen zouden kunnen gaan.
De plaats moet een beetje goedkoop zijn qua lokale prijzen. Het zijn immers arme studenten die we op pad sturen.
Daarnaast moet de plaats zowel een beetje cultuur bevatten, maar ook een beetje toeristisch zijn. We willen zowel cultuur kunnen snuiven als gezellig een avondje kunnen stappen.
Vervoer maakt niet zoveel uit, dus de plek mag zowel met vliegtuig als met bus bereikbaar zijn.
We wouden alleen wel graag in Europa blijven
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen een mooie plek te vinden.
Bij voorbaat dank;)
Leuk dat jullie erop uit willen gaan met zijn allen! Leuke steden genoeg in Europa! Barcelona, Budapest, Lissabon, Praag en Berlijn zijn steden die veel te bieden hebben en ook betaalbaar zijn. Als je wat ondersteuning zoekt dan kun je altijd vrijblijvend contact met mij opnemen. Uiteraard kan ik ook eens bij jullie op bezoek komen om te inventariseren wat jullie precies willen. Kijk maar eens op mijn site: http://www.travelcounsellors.nl/annemarie.dejong
Hangt dat niet heel erg af van de bedrijven/school die jullie gaan bezoeken? Hebben jullie al contacten met allerlei bedrijven (zoja, waar?), of bepaal je een stad, en ga je dan bedrijven benaderen? En wat voor bedrijven moeten dat dan zijn?
Berlijn is geweldig, Budapest is ook erg leuk, bijvoorbeeld.
We zijn op zoek naar meerdere mogelijkheden qua plaatsen.
Vervolgens gaan we in deze plaatsen kijken wat mogelijk is. Het maakt niet zo zeer veel uit wat voor bedrijven het zijn. Maar we zijn zelf een financieel instituut dus het zou leuk zijn als het in deze richting zou kunnen.