Wie heeft er zin in om stedentrips of zelfs om een roadtrip te maken? Beide kan met de auto maar een stedentrip kan ook met de trein! We kunnen low budget reizen of juist met iets meer comfort en meer uitjes.
Ik ben een man, 41 jaar, woonachtig in het zuid-westen van Noord-Brabant, en zou graag er véél meer op uit gaan dan ik nu doe, ik hou van avontuur, cultuur en mooie uitzichten.
Ik heb hier en daar al steden gezien in Nederland, België, Engeland, Duitsland, Frankrijk maar nog lang niet alles. Ik heb ook al enkele roadtrips gedaan met de auto, bijv. vanuit mijn woonplaats door de heuvels en bergen van Frankrijk tot aan Monaco en terug, een keer naar Normandië in Frankrijk, en west-Duitsland.
Ik zou zeker meer van Frankrijk willen zien en Spanje nog ontdekken. Italië, Oostenrijk staan ook op mijn lijstje en als je nog verder weg wilt via Duitsland richting Tsjechië of Polen! ![]()
Bij interesse stuur me een bericht privé of plaats hier in deze topic!
P.S. Het zou leuk als je wat over jezelf kan vertellen, leeftijd, man/vrouw, regio etc. en eventueel wat en waar je leuk lijkt om naar toe te gaan!