Goedkope Reis Naar Marmaris

:smiley: GOEDKOPE REIS NAAR MARMARIS
WIE WEET ER GOEDKOPE REIZEN NAAR MARMARIS EIND MEI BEGIN JUNI?
:smiley:

Hoi, kijk eens op de website van Sunweb. Voor rond de 250 euro heb je daar wel wat en je vliegt altijd met transavia.
Succes…

Hey allemaal

Ik heb eens een vraagje ik ga ook naar marmaris maar moet je je eigen inenten of niet? Ik hoor allemaal verschillende verhalen maar als het niet echt nodig is heb ik het liever niet. Maar als het wel nodig blijkt te zijn dan natuurlijk wel.

Groetjes,
Marjolein

hey marjolein
ik ben nu al iets van 8x ofzo in marmaris geweest en heb me nooit late inenten en heb verder nooit ergens last van gehad,dus ik vind het niet echt nodig maar ik weet niet wat anderen daar van vinden

Hoi Marjolein,
Het wordt wel aangeraden om je in te enten…Het is een kleine moeite en het wordt vergoed.
Je kan je 1 keer laten inenten en als je het dan binnen een jaar nog een keer doet ben je volgens mij voor de komende 10 jaar beschermd tegen hepetitus A.
Ik heb zoiets van waarom zou je het niet doen?
Maar goed je moet het natuurlijk zelf weten.
Succes ermee!
Groetjes

Vergoed?? Nou… voor zover ik weet worden de vakantie inentingen zoals de DTP (die je dus nodig hebt) en de Hep. A vaccinatie niet vergoed!!
Wij raden het de mensen wel aan maar het is hun eigen keuze, vooral als je de binnenlanden ingaat is het van belang dit wel te doen. Blijf je echt alleen op de toeristische plaatsen dan zou je het achterwege kunnen laten, het blijft je eigen keuze!
Je kunt kiezen voor een langwerkende, dit is tegenwoordig dan voor de rest van je leven (en nee, dus niet maar voor 10 jaar) en dan laat je er een paar weken voor vertrek eentje zetten en dan binnen het jaar nog een. Dan heb je dus de langwerkende. Heb je de kortwerkende dan is bescherming van korte duur. Zelf zou ik, als ik jou was, kiezen voor de langwerkende. In veel landen is tegenwoordig vaccinatie bijna een vereiste dus… het is wat prijzig. Denk rond de 100 euro, kan ook iets meer zijn. Weet de prijzen niet uit mijn hoofd. Bij de langwerkende heb je ook een DTP vaccinatie nodig maar vaak zijn mensen voor deze nog gevaccineerd, dit zou je even moeten nakijken of navragen! Meestal is het toch je 24e levensjaar, en dan zou je je opnieuw moeten laten vaccineren, de DTP is 10 jaar geldig. Bel even naar je huisarts met vragen zou ik zeggen.
Verder geven wij als advies, geen water uit de kraan drinken, oppassen met eten en ijs verkoop langs de weg, en natuurlijk met vlees (kijk of het goed doorbakken is) en met verse groenten!!
Als er nog vragen zijn, schiet maar los! Weet niet of ik er antwoord op heb maar wie weet!!
Groetjes Miran - LBE

nou ook goed, bij mij werden in ieder geval de vloeistoffen vergoed, alleen het bezoek aan de ggd niet… En als wij het bij de huisarts hadden laten doen zou t helemaal gratis zijn geweest.
Maar misschien is het niet overal hetzelfde…