hoi,
ik ga met een vriend samen in september naar brazilie. omdat we nergens vast aan willen zitten zijn we van plan inlandse vluchten te boeken.>>>
Heeft iemand tips/sites waar deze goedkoop zijn??
we zijn namelijk studentjes…
alvast bedankt,
Ik boek mn vluchten binnen Zuid-Amerika via despegar.com.ar, die hebben geloof ik ook een Braziliaanse variant van de website. In Brazilie zelf vloog ik met TAM, een goeie maatschappij. In Zuid-Amerika heb je niet de low-cost maatschappijen zoals we die in Europa kennen, maar misschien zijn er goedkopere dan TAM, weet ik niet…
In Januari is er een prijsvechter actief geworden deze vliegt vanaf campinas ( Azul is de naam, bijna dezelfde prijs als de bus en dan sneller.
wij vlogen in juni van Rio naar campinas.
Gert
www.decolar.com.br vind ik wel een fijne site om te boeken en komt meestal wel met de goedkoopste opties. In elk geval geeft ie wel aan wat de goedkoopste maatschappij is voor je wensen en je kunt dan altijd nog kijken op de site van die maatschappij zelf of t nog goedkoper uitkomt.
Ocean,Azul en Webjet hebben helaas nog niet zoveel bestemmingen als GOL en TAM.
mmmm ja dat is vaak nogal slecht geregeld met braziliaanse sites. Bij veel moet je een braziliaanse bankrekening hebben om via het net te kunnen kopen.
Dan gaat t helaas alleen als je in Brazilie bent en dan de reservering uitprinten en daarmee naar een lokale bank gaan om te betalen. Heerlijk omslachtig he.
Hahahahaha, lekker bureaucratisch! Zoals we gewend zijn van Brazilië
Dan ga ik het bij GOL proberen, daar lijkt de site wat meer afgesteld op de Niet-Braziliaan.
Tja… ik moet het even afwachten. Want ik kan alleen betalen bij GOL als mijn VISA is aangemeld voor het “Verified by VISA” online-betaling beveiligingssysteem. Maar voorals nog kom ik bij GOL veel verder dan bij AZUL (waar ik niet eens mijn land kan invullen).
Ik hoop dat het goedkomt, maar dat weet ik pas maandag.
Internetfraude is hier heel erg groot. Gisteren weer eentje op t nieuws (die dan gepakt is) die 40 miljoen naar zijn eigen rekening had doorgesluisd door te hacken…
Internetfraude is in Brazilie een erg groot probleem . Gisteren weer eentje op t nieuws (die dan gepakt is) die op die manier 40 miljoen naar zijn eigen rekening had weten door te sluizen.
Het betalen met Credit Card aan de luchtvaartmaatschappij is toch wel veilig!? Natuurlijk op alle beveiligingen (server) en certificaten letten en zo, maar ik hoef dat toch niet meer te wantrouwen dan een andere internetaankoop?
ik heb nog nooit problemen gehad en koop toch altijd wel div. tickets per jaar. Idd goed letten op de beveiligingen én zorgen dat je een goed antivirusprogramma hebt die zorgt dat er geen spyware op je pc zit…
Een slim geintje wat ze in Brazilie ooit eens gedaan hadden was niet om in 1x een hoop geld van je rekening af te schrijven maar bv een klein bedrag met omschrijving ´afschrijving van telefoon´. Veel mensen letten er niet op dat je telefoonrekening dan wel 2 x afgeschreven werd per maand,1 x nep en 1 x de echte. Weet zeker dat dat naar Nl ooit ook zal overwaaien (als t al niet gebeurd is?)