Binnenlandse vluchten(Fortaleza-Brasilia)

Hallo Allemaal,

Wie weet er naast TAM en GOL nog een aantal goede internet sites voor goedkope binnenlandse vluchten van Fortaleza naar Brasilia?

Obrigado

Stap eens binnen bij je klassiek reisbureau
je zou versteld staan wat die mensen soms uit hun hoed kunnen toveren :wink:

Informatie uit eigen ervaring … zelfs in tijden van internet kan een reisbureau (soms, vandaar mijn suggestie) competitief zijn :wink:

In het noorden geef ik je weinig kans, naast de genoemde GOL & TAM.

Maar ik kan hier ook nog iets leren, dus mocht je een andere intressante aanbieder hebben gevonden, graag even melden.

Suc6

Aant POA /RS Nu echt iets teveel : :vak02: 40+ graden

@Sjors weet je zeker dat die “gasten” in heel BR vliegen?

Die 2 twee zijn beter bekend hier in het zuiden tot aan RJ.
Ze zijn niet de grootsten, wat ook zijn nadelen heeft!

Aant POA /RS

Hoi!

Vaak hebben de maatschappijen spectaculaire promoties die je in de gaten moet houden middels de website of nieuwsbrief. Zelf nog nooit mee gevlogen maar veel kenissen roemen webjet, schijnt een echte algemene Brazilië stunter te zijn, maar vliegt nog niet rechtsreeks op de genoemde bestemmingen.

Om te zoeken gebruik ik vaak viajanet, maar vooralsnog steeds rechtsreeks gekocht. Zelden kun je online met een buitenlandse creditcard vluchten kopen maar als je geluk hebt reserveren ze hem gewoon en moet je op tijd op de vluchthaven zijn en aldaar afrekenen.

De reeds genoemde maatschappijen lijken de enigen te zijn met rechtstreekse vluchten!

Groeten,
Bart

Zo "Nationaal zijn ze dus niet.
Avianca heeft geen vluchten op de staten Amazonia (Manaus), Para (Belém do Para), Amapa, Maranhao (Sao Louis), Piaui (Teressina), Acre & Roraima.
7 van de 26 staten dus niet.
Over zoveel vliegtuigen beschikken zij dus niet, om een nationale dekking te kunnen realiseren.

Het zelfde geld voor spelers als WEBJET, TRIP, Passaredo & Azul.

Azul is een (zuidelijk georienteerde) vliegmaatschappij die opereert vanuit Campinas staat Sao Paulo (een zuidelijke staat!)

Ja iedereen vliegt op Brasilia, dat is kassa (een gegarandeerde inkomsten bron) op maandag en vrijdag met al die politici, ambtenaren en vele lobyisten op weg van / naar hun “werk”.

Voor de rest concentreren deze jongens zich met hun kleine vloot op het zuidelijke deel van Brazilie (waar de grootste economische aktiviteit is en waarschijnlijk ook de grootste vraag naar vluchten).

Ik kan vanuit mijn kantoor in Porto Alegre, het aantal inkomende en vertrekkende vluchten zien en neem van mij aan er zit weinig anders tussen dan TAM , GOL , WEBJET en AZUL. de rest zijn te kleine spelers op het grote veld.
Vandaar dat vele nieuwe jongens het niet lang volhouden.

Meer zekerheid heb je dus vooral als toerist met TAM en GOL (mocht er een storing ergens zijn is er back-up en anders ben je gestrand), tickets van beide maatschappijen zijn via de europese vliegmaatschappijen en reisbureaus in Europa gewoon te koop tegen redelijke prijs.

Aant , POA /RS

Sjors, Bedankt voor het delen van je “wijze kennis”.

Aant POA /RS :vak02:

Beste Sjors,

Volgens mij heb jij grote problemen met het begrijpend lezen.

Ten eerste heb ik jou bedankt voor het delen van jouw “wijze kennis”, zie;

Sjors, Bedankt voor het delen van je “wijze kennis”.

Ik gaf daarmee aan dat jij alle wijsheid in pacht hebt en ik afhaakte, maar doordat je dus niet begrijpend kan lezen , zoek je mij nogmaals op met,

Ha Aant…

demonstrerend, hoe goed ook jouw “google” capaciteiten zijn.

Ten tweede, pluk je met jouw “google” capaciteiten, getallen van een site , waarvan ik mij afvraag of jij wel weet waarvoor al deze getallen staan en wat zij daadwerkelijk weergeven, of wel weer de vraag , kun je wel begrijpend lezen?

Ten derde, associeerd een “Paulista” zich met het zuiden, daarbij gaat hij voorbij aan jouw geografische kennis.

Verder was de post ; Binnenlandse vluchten(Fortaleza-Brasilia)

Hallo Allemaal,

Wie weet er naast TAM en GOL nog een aantal goede internet sites voor goedkope binnenlandse vluchten van Fortaleza naar Brasilia?

Obrigado

Ik hoop dat Tweeling75, nu ondanks de “ruis” iets meer te weten is / zijn gekomen , waar en hoe een goedkope binnenlandse vlucht van Fortaleza naar Brasilia, via het internet te boeken is.

Een zeer zonnige en zuidelijke groet,

PS. POA = Porto Alegre
PPS. RS = Rio Grande do Sul

@Sjors,

Goed dat jij Sjors, BR tenminste zo goed “kent”, anders was je echt nergens geweest.

Je meent zonder de ander te kennen, een betere BR kenner te zijn, er langer rond te lopen etc. je weet niets van mij maar vult het plaatje al helemaal in, dat heeft weer niets met begrijpend lezen te maken, maar legt andere tekortkomingen van je bloot.

Wil je het verder nog hebben over wat jij klakkeloos neerzet op het forum?
? Nogmaals de vraag, begrijp jij de getallen die je kopieert en plakt?
Kun jij mij / ons uitleg geven over deze getallen?

Ken jij de verschillen, behalve de geografische, tussen Noord en Zuid?

Nog een -etje;
Je roept een paar dingen en als een ander tegen geluid geeft , probeer je een ander te overtuigen met ,

Ik kwam hier toen de president nog een generaal was, Ernest G. heette die man.

en

Daardoor heb ik het overleefd hier. na héél wat jaren.

Moet dat mij overtuigen dat je echte BR kennis hebt?

Ik blijf, jammer voor jou, erbij dat je het moet hebben van je “google” , en copy - paste ervaring.

Heb bij deze, na eerdere poging, communicatie met Sjors echt af gesloten :dag:.

… punt …

Deze echte Gaucho gaat nu lekker een picanha op de BBQ leggen en een ijskoude Polar nuttigen.

Aant POA / RS :zon02: :vak02: :brazil:

Zou dat niet liggen aan het feit dat de ANAC routes pas vrij geeft als dat economisch haalbaar is ?

AZUL == JET BLUE. Die hebben echt niet de bedoeling om “lokaal” te blijven. Heeft meer te maken met wat ze mogen vliegen.

Azul vliegt Manaus en Belem, Avianca Juazeiro do Norte, Acaraju, Petrolina en Porto Velho (in Roraima waar je zei dat ze niet op vliegen) Trip vliegt op São Luis, Aracaju, Rio Verde en Petrolina.

Als je naar Rio Verde of Juazeiro do Norte moet kan je echt niet met de Tam en naar Rio Verde kan je ook niet met de Gol.

Ook Cabo Frio en Macaé zijn met Gol en Tam niet te bereiken.

En ja, ik ken mensen die van Rio naar Cabo Frio en Macaé vliegen.>>>