( goedkope ) Vliegmaatschappijen voor binnenlandse vluchten

Wie heeft ervaring of weet (goedkope ) vliegmaatschappijen voor Binnenlandse vluchten.
Gaarne only waarbij jezelf direct kan boeken, in english bij voorkeur, en kan betalen met je Master Card.

Als je op bijv decolar.com zoekt komen de goedkoopste vluchten tevoorschijn. Dan naar de site van de vliegtuigmaatschappij zelf gaan en daar proberen te boeken. Ik hoor vaak verhalen dat je volgens de sites met een buitenlandse cc kan boeken en tijdens de betaling zelf het systeem je eruit gooit.

Bedankt, edoch mede daarom Sites / Vliegmaatschappijen waarbij je kan boeken EN betalen met je MasterCard.

Ja dat wilde ik zeggen. Bij de meeste kun je wel met een buitenlandse cc betalen, maar moet je soms meerdere malen proberen. Er is volgens mij geen 1 maatschappij waar het altijd in 1x lukt. Of heeft iemand andere ervaringen?

1 like

Bij TAM is betalen met MasterCard (ING) zover ik me herinner probleemloos met Internet Explorer. Met Firefox is het me herhaaldelijk niet gelukt want dan loopt de site vast.

Met GOL heb ik volgens mij nog nooit een vastloper of foutcode gehad. Ook bij GOL kun je betalen met MasterCard. Mijn ervaringen zijn van t/m eind vorig jaar.

Op de sites van TAM en GOL staan vaak interessante promo’s!

Boa viagem

1 like

Zelf zoek ik altijd eerst de vlucht op Decolar en meestal boek ik direct bij de luchtvaartmaatschappij. Daar zijn de prijzen vaak hetzelfde (binnenlandse vluchten), alleen betaal je niet de extra boekingskosten van Decolar. Met een CC van ABN heb ik nooit problemen gehad om te boeken bij decolar, tam en azul.