Goede avond,
Ik probeer al sinds vanmiddag een drietal binnenlandse vluchten >>> te boeken met TAM. Ik krijg constant een foutmelding in de trant van “we kunnen aan uw vraag niet voldoen” en sorrie dat het nu niet lukt, probeer het over enkele minuten nog eens".
Ik weet dat de vluchten beschikbaar zijn. Los haal ik wel de eindstreep (betalen met cc). Maar… aangezien ik vanmiddag ook bijna de eindstreep haalde (ik had NAW gegevens al ingetypt en wilde doorgaan met betalen), weet ik dat drie vluchten in een keer boeken veel goedkoper is.
Heeft iemand een idee of dat vaker voorkomt op de website? Ik heb geprobeerd om TAM te bereiken in Belgie en op Schiphol, maar die zijn er het hele weekeind niet meer.
Bedankt voor de info/tips.
als je op een braziliaanse site van TAM zit ligt het probleem waarschijnlijke aan je CC-kaart
braziliaanse sites aanvaarden (omwille van “veiligheidsredenen”) zelden of nooit buitenlandse cc’s als betalingsmiddel
dus toch eens kijken via een reisagentschap (en die zijn heus wel open op zaterdag hoor 
tropische groet uit Salvador (waar het regenseizoen vannacht in volle hevigheid losgebarsten is)
Bedankt voor je reactie ixke.
Het is me vanochtend toch nog gelukt! Ik knipte en plakte de namen van bestemmingen steeds in het schema, zodat ik dat niet allemaal hoefde te typen. Na een ingeving dat eens niet te doen (jammer dat die ingeving zo laat binnen kwam) is het me wel gelukt. Dat was dus het probleem!
Het is dus geen probleem om met de CC (Master Card) een betaling te doen op de Braziliaanse website. Ik heb de e-tickets al binnen!
De reis is geregeld. Rest nog een paar weekjes geduld.
Zonnige lentegroet uit Nederland.