Goedkope binnenlandse vluchten tegen Peruaanse tarieven

Ben jij op zoek naar goedkope binnenlandse vluchten naar Cuzco, Iquitos, Puerto Maldonado, Tarapoto, Ayacucho, Pucallpa of Huanoco? Laat het me weten en ik zoek en boek goedkope vluchten voor jou.

Vanuit Nederland krijgen we alleen bepaalde prijscategorieën te zien. Wanneer ik vanuit Perú voor jou boek dan kan dit zeker 30 % goedkoper! Vluchten worden uitgevoerd door Star Peru en in het vliegtuig zelf heeft iedereen dezelfde stoel en blijken die prijsklassen geen verschil uit te maken.

Stuur me een PM en ik maak een prijsberekening voor je.

Hallo,

Ik kwam je bericht tegen en vroeg me af wat een ticket van Lima naar Cisco zou kosten. Ik ben kom op enig moment in februari - nog niet geboekt - aan en wil dan graag snel door naar Cisco.

Groeten,
Ilonka

• Updated - - -

Cusco dus met dank aan spellingcorrector!

Momenteel ben ik zelf niet in Peru, ik heb daar echter nog wel mijn contacten om het eventueel voor jou na te vragen. Dan heb ik wel specifieke data van je nodig. Op zich liggen de reguliere tarieven nu ook redelijk laag voor Star Peru, want als ik zoek op een retour Lima - Cuzco dan kom ik net onder de 100 dollar uit. Laat maar weten of je nog wilt dat ik het voor je navraag ok? Vriendelijke groet, Maaike

Je kan op www.starperu.com de prijzen bekijken! Inderdaad vanuit Peru zijn die goedkoper dan vanuit België of Nederland.