Goedkope Airline van Hanoi (vietnam) naar Indonesie!

hoi
ten erste sorry als deze vraag al 10 keer eerder is gesteld maar heb momenteel weini tijd om ernaar te zoeken…
Wie kan mij vertellen hoe ik zp goedkoop mogelijk van Hanoi in vietnam naar Indonesie kan komen? Ik hoop dat iemand het kan vertellen want heb geen zin om van Hanoi terug naar HCMC te gaan! heb verschillende sites bekeken maar die vliegen niet vanaf Hanoi!
dank je wel voor de eventuele reacties!
groetjes vanuit het bruisende Ho Chi Minh City! lotte

Hoi Lotte, ik heb eens op de site www.myasiachannel.com zitten kijken, waarop je een goed overzicht hebt van alle lowbudged vliegtuigen in Azie, maar ik heb tot nu toe geen rechtstreekse vlucht van Hanoi naar Indonesie kunnen vinden. Naar welke plaats wil je trouwens heen in Indonesie of maakt dat niet uit? Vanuit Saigon zijn er wel veel mogelijkheden om naar Indonesie te vliegen,dus misschien is het toch noodzakelijk om naar Saigon terug te gaan Jetstar heeft vluchten vanaf Hanoi via Danang naar Saigon,basisprijs is 56 US dollar komen nog wel allerlij taxes e.d bij natuurlijk. Ik geniet dagelijks van je reisverslagen op shareyour story. Succes met je reis!

hoi korikong
ik denk dat ik al iets weet
vlieg vanuit hanoi naar singapore, blijf daar een paar dagen en vlieg dan daarvandaan naar indonesie (welke stad maakt mij niet zoveel uit). maar hierdoor moet ik waarschijnlijk de fillipijnen laten (wat eerst mijn bedoeling was om naar toe te gaan).
leuk dat je mijn weblog bijhoud!
groetjes lotte

Heb nog effe ziiten kijken, ik zag nog twee andere mogelijkheden om vanuit Hanoi naar Indonesie te vliegen. De ene route is met airasia vanaf hanoi via Bankok naar Jakarta, de Andere route is met cebupacificair vanaf Hanoi via Manila naar Jakarta. Maar rechtstreekse vluchten van Hanoi naar Indonesie heb ik nog niet gezien, misschien zijn ze er ook niet.

Met een overstap in Bangkok kun je redelijk goedkoop vliegen met AirAsia.com (beetje het Easyjet van het oosten)

hoi
dank jullie wel allemaal voor de tips! ik heb nu alles geregeld vlieg eerst met tiger air naar singapore en na een paar daagjes singapore vlieg in met lion air naar Denpasar!
groetjes lotte