hoi
ten eerste sorry als deze vraag al 10 keer eerder is gesteld maar heb momenteel weini tijd om ernaar te zoeken…
Wie kan mij vertellen hoe ik zp goedkoop mogelijk van Hanoi in vietnam naar Indonesie kan komen? Ik hoop dat iemand het kan vertellen want heb geen zin om van Hanoi terug naar HCMC te gaan! heb verschillende sites bekeken maar die vliegen niet vanaf Hanoi!
dank je wel voor de eventuele reacties!
groetjes vanuit het bruisende Ho Chi Minh City! lotte
Hallo,
Kun je niet beter van Hanoi naar Kuala Lumpur vliegen en dan van Kuala Lumpur naar Indonesie vliegen. Dit kan met Airasia lijkt mij de goedkoopste manier. Ik zie nu van Hanoi naar Kuala Lumpur kost enkele reis op 26 juli bv zo’n 130 usd. Ik weet natuurlijk niet hoeveel het maximaal mag kosten.
Je kunt als je niet op dezelfde dag kunt vliegen voor ongeveer 200 ringgit is 40 euro ongeveer in een transferhotel slapen dicht bij het vliegveld in Kuala Lumpur.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Wij vliegen veel met Airasia prima maatschapij en goedkoop.
hoi
bedankt voorde tip.
ik denk datik al iets heb gevonden namelijk met tigerairways naarsingapore.paardaagjes in singapore en dan moet ik weer even verder kijken waarik dan in indonesie naar toe vlieg om vervolgens na een tijd naar KL te vliegen om in maleisie vanalles te gaan zien/doen!
maarheel erg bedankt voor de tip. ben al lang blij dat ik van hanoi niet eerst terug hoef naar saigon/HCMC
Heb je ooit gevlogen met tigerairways?
groetjes lotte
Ik heb nooit met tigerairways gevlogen. Wij vliegen niet echt naar Singapore omdat de belastingen vanaf Singapore vliegen duurder zijn dan vanaf Kuala Lumpur.
Volgens mij moet het wel goed zijn het is van de Australiers.
gr van Moira