Met wie en vanaf waar vlieg je vanaf Nederland het goedkoopst naar Cairo? Of in ieder geval: hoe kom je er het goedkoopst?
enkele reis of retour?
Retour. Ik wil weten of het voor een midweek haalbaar is, financieel. Lijkt me een super fascinerende stad. Volgens mij kan het vanaf Brussel met Jet Air, de ene maand voor 200 euro retour en de ander voor het dubbele of meer. Wat is over het algemeen de goedkoopste maand denk je? December?
Ik heb van een ervaren Cairo-ganger wel eens gehoord dat Jet Air in januari en februari erg vaak aanbiedingen heeft vanaf Brussel en terug. December is tot de helft van de maand eventueel ook nog een optie maar zodra Kerst enigszins in zicht is schieten te prijzen omhoog ![]()
Groet uit Luxor,
Miriam
Maar veel lager dan die 200 euro zul je niet komen toch? En dan op de heenweg altijd tussenstop zie ik…
Zijn januari en februari ok qua weer?
Ik heb wel eens enkeltjes van 69 euro bij Jet Air gezien maar lager eigenlijk nooit.
Januari en februari in Cairo is overdag heerlijk met zo’n 20 graden maar 's nachts kan het tot 10 graden zakken en dat is dan echt jassenweer.
Ook je paraplu heb je dan wel eens nodig want in Cairo regent het in die maanden wel eens een dagje.
Groet,
Miriam