Luxor: goedkope vliegtickets december 2011

JetAir heeft in december 2011 zeer goedkope vliegtickets vanuit Brussel naar Luxor, al vanaf 100 euro koop je een retourticket! www.jetairfly.com/vlucht/last-minute/nl/
Wie komt er van de heerlijke zon, veel cultuur en Luxorse gastvrijheid genieten?

Wij wonen zelf in Luxor en verzorgen alles vanaf uw aankomst tot vertrek inclusief hotel, excursies zowel sportief als cultureel met mogelijkheid van Nederlandstalige gidsen.

Bij boeking van minimaal 4 excursies, zie voor een overzicht met excursieprijzen www.kingfishertours.com , krijgt u een gratis feluccatocht aangeboden.

Zonnige groet uit Luxor,
namens Kingfisher Tours,

Miriam Kok

Kingfisher Tours voor individuele rondreizen en excursies in Egypte: 10 jaar ervaring en al meer dan 2.500 reizigers!
Website: www.kingfishertours.com
Email: [EMAIL=“egypt@kingfishertours.com”]egypt@kingfishertours.com
Facebook: http://www.facebook.com/KingfisherToursEgypt

De promotie van vliegtickets naar Luxor door JetAir gaat verder in januari 2012!

Beste Miriam

Ben van plan om begin okt naar Egypte te gaan. Momenteel biedt Jetairfly enkel bru-Cairo voor 100EUR en Hurghada-BRU voor 160EUR aan…weet jij of dit nog goedkoper kan?
Ik weet niet of ik ze meteen moet boeken of het nog moet afwachten voor goedkopere prijzen…Heb nog voldoende tijd, maar weet niet precies hoe die prijzen gaan variëren over enkele maanden…

Hi Modhu,

Leuk dat je plannen hebt om in oktober naar Egypte te komen en dat is één van mijn favoriete maanden qua temperatuur.

Een prijs van 100 euro voor Brussel-Cairo zal niet echt veel meer zakken, misschien nog 1 of 2 tientjes maar die van Hurghada-Brussel zou best nog wel eens 50-70 euro kunnen zakken. Anders boek je die eerste alvast en kijk je de komende maanden wat die op de terugweg nog doet. Je kunt bij JetAir ook een promotie-aanvraag doen en dan wordt je per email op de hoogte gehouden.

Ik wens je leuke voorbereidingen van je Egyptereis en als we met bepaalde onderdelen van de rondreis kunnen helpen dan horen we dat graag.

Vriendelijke groet uit Luxor,
namens Kingfisher Tours,

Miriam Kok

Website: www.kingfishertours.com
Email: [EMAIL=“egypt@kingfishertours.com”]egypt@kingfishertours.com
Facebook: www.facebook.com/KingfisherToursEgypt