Shiiiiit te laat gezien!!! Ik wil in feb een maand naar Thailand, tot hiertoe is 800 euro pp retour het goedkoopst, zonder overstappen.
Je kan eens kijken op de site van CheapTickets.nl voor voordelige tarieven. Vanuit Dusseldorf kan je via Dubai naar Bangkok met Emirates. Vaak voordelig tarief maar wel met overstappen.
Succes!
Hallo,
Ik zag net je bericht.
Als je echt goedkoop wenst te gaan en geen luxe wil, dan kan je met XL Airways vanuit Brussel rechtstreeks naar Phuket.
ik heb vorige week geboekt voor vertrek op 10/1 en betaal 680 euro heen/terug.
Maar zoals ik al zei, absoluut geen luxe op deze vlucht.
Voor mij niet zo erg, want ik geef liever mijn geld daar uit.
groetjes
Lins
Via cheaptickets => Emirates (via Dubai), juni 2010 heen juli terug voor 580 euro alles incl. vanaf Dusseldorf.
Had een mooi ticket gevonden via Air berlin, rechtreeks voor 650 of zo, alleen voor een stoel bij de nooduitgang (ben 1.95m) betaalde ik 120 euro extra… Dus toch maar met Emirates met 1 tussenstop van 3 uurtjes
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_lach.gif
Je kan ook eens kijken op de vernieuwde website www.vliegtarieven.nl
Ticket met Emirates vanaf Dusseldorf via Dubai naar Bangkok rond de 650 euro (01feb-01mrt).
Cathay Pacific heeft ook nog wel redelijke prijzen, vanaf Amsterdam via Hongkong voor 715 euro all in, vertrek op meerdere data in februari.
Iam back in town!Beste Dave,ik ben volop aan het zien om een goedkoop ticket op vliegtarieven nl voor oktober of november(datum heen rond de 8ste en terugvlucht rond de 25 of 26)niet via dusseldorf!! Enige raad aub! ben ik te vroeg om al te boeken?groeten georgessiam.
Zijn er überhaupt nog goedkopere tickets te krijgen.
Eind januari wilde ik richting Thailand vertrekken om te gaan rondtrekken. Eind februari wilde ik dan weer teruggaan. Echter schijnt het een beetje druk te zijn op de route AMS/DUS <-> BKK.
Een ticket is nu plots €200 duurder (of minder goedkoop) dan voorheen.
Toch iets te lang gewacht misshien :tear:
Jongens ik zoek nog een goedkoop ticket eventueel vertrekken(brussel of schiphol)niet via Dusseldorf!! ik zou willen gaan in oktober of november,voor 16a18 dagen (reisdatum flexibel)heb al op verschillende sites gesurfd,het valt een beetje te duur uit!!ben ik nog te vroeg om prijzen op te vragen voor die maanden die ik heb vermeld??groeten georgessiam.
- Finnair, retour Brussel-Bangkok (via Helsinki), 12okt-31okt, 677 euro inclusief tax
- SAS, retour Brussel-Bangkok (via Kopenhagen), 10okt-28okt, 626 euro inclusief tax
Bij vliegtarieven nl Dave?? Sas:prijs valt goed mee!gegroet:georgessiam.Ben er juist op geweest(verbindingsproblemen!!!)
Als je eind januari nog wilt vertrekken naar Thailand, ben je idd vrij laat met boeken. Januari is voor Thailand een drukke periode en de meest goedkope tickets zullen dan ook weg zijn.
Nu is de heenreis eind januari niet zo’n heel groot probleem (China Airlines heeft eind januari nog voldoende stoelen beschikbaar in lagere boekingsklasses), maar terug eind februari zit behoorlijk vol.
Ja, deze vluchten kan je terugvinden op Vliegtarieven.nl ! (al zal er wel nog iets bijkomen aan boekingskosten, maar de all-in prijs dus inclusief boekingskosten zie je direct in stap 2, er komen in verdere stappen dus geen extra kosten meer bij).
Weet niet of jouw ticket wijzigbaar moet zijn en evt refundable, want dan zou ik de wijzigings-/annuleringskosten van dit tarief nog even na moeten kijken voor je…maar nu ga ik lekker naar huis ! De eerste werkdag van 2010 zit er alweer op ![]()
Bedankt voor je feedback Dave!! nu proberen binnen te geraken bij vliegtarieven en we zijn vertrokken op zoek naar een ticket !!goede terugreis naar huis,en pas op voor gladde wegen!! gegroet:georgessiam.
IK heb er eentje. Via Vliegtarieven.nl, ik vlieg :dag: nu op de 3 feb met Cathay Pacific via Hong Kong naar Bangkok. Lekker een maandje door Thailand rondtrekken. Het is m’n eerste keer dus ik ben heel benieuwd.
het belgische joker…joker.be biedt tickets aan van etihad air via abi dhabi naar bangkok.
vertrek tm 25/3 en 9/4 tm 30/6 vanaf brussel!
prijs vanaf 495 euro…
hele scherpe prijs…ben al aan het mailen met ze…
wie weet heeft iemand anders hier ook interesse in…
Jeroen
had het al gisteren gezien,prijzen voor oktober of november te duur!!!etihad goede keuze,ben er verleden jaar(mei) naar Thailand gevlogen,één minpunt!! terugvlucht was er een vertraging van 4uur!Het eten was goed en het personeel(crew)waren vriendelijk!!ff nog vermelden dat ik volgende maand(feb) met Egyptair naar Thailand vlieg voor 539euro! maar nu ben ik wanhopig op zoek naar een goedkoop voor okt of nov.Het goedkoopste heb ik gevonden met SAS voor 650+kosten!Natuurlijk kun je ook met air berlin via Dusseldorf op je bestemming geraken,maar ik ben daar niet voor te vinden!!gegroet:georgessiam
wij hebben een ticket vanaf a’dam via moskou naar bkk voor 499,-. heb via ebookers geboekt.Heb je gelijk de optie wat ruimer qua data te kijken. ken alleen maatschappij Aeroflot niet goed… maar dat zie ik wel loslopen. vaak via supervliegtickets.nl ook leuk zoeken.
Volgens sommige mensen is er niets mis mee,om met deze maatschappij te vliegen,wil je nog meer commentaren horen over Aeroflot dan moet je maar eens dit draadje aanklikken Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk gegroet:georgessiam.:chin:
Aeroflo? Je durft wel zeg. Die had ik ook zien staan maar dat trok mij niet zo. Het is wel prettig als je kan zoek op vertrek + of - zoveel dagen zodat je de beste match kunt maken qua data/prijs. Een goede reis!
Even bij Googel in typen “Mahan Air de Vries”. Slechtere recensies heb ik niet gezien!