Goedkoop bellen naar Thailand

:chin:Beste vrienden;Ik krijg altijd één gepeperde rekening als ik bel naar Thailand met mijn GSM*voor berichtjes betaal ik (0.38euro)voor een gesprek van 1 minuut betaal ik(2.20euro)Mijn vraag=zijn er andere manieren om goedkoop te bellen met GSM naar Thailand???graag jullie reacties beste vrienden!Groetjes:Georgessiam.:slapen:

Heb net jouw posting in het Belgie-forum beantwoord, dus kan nu mooi ff knippen en plakken:

Tegenwoordig bellen we altijd met Skype/Voipbuster via de computer, maar voorheen maakten we altijd gebruik van www.telediscount.nl
Ben dus ff gaan googlen en vond voor Belgie het volgende:

http://www.belkraker.be/

Bellen naar vaste telefoon in Thailand: 1,5 ct p/m
Bellen naar mobiel in Thailand: 2 ct p/m

Of het wat is weet ik niet, maar je kan natuurlijk altijd ff de websit checken.

1 like

Bedankt voor deze info

Mijn dochter is momenteel in thailand, en nu heeft het maar 4 ct per minuut gekost…

Ze is ziek, dus skypen kon even niet… ze heeft een eigen thai mobile nummer
en dus even gegoogeld en keam dit bericht tegen

Groet…

Alex

Een keer een tientje storten (heb ik geloof ik 8 maanden geleden nogeens gedaan) en je belt 300 minuten per week gratis met je laptop/computer naar mobiele nummers in Thailand. Een sms’je naar Thailand doet 3 eurocent. Heb na 8 maanden nog een tegoed van 5 euro…

Zoals ik het al vermeld heb(ergens in wwz)bel ik met smartvoipe! ik stort een bedrag van 10euro+2.50(kosten)=12.5euro.voor dit bedrag bel ik 90dagen gratis met mijn pc of mobieltje naar Thailand.per bericht=3cent.Als de 90freedays op zijn wordt er per minuut 1.5cent afgehouden van je 10euro die op je rekening staan.Vroeger had ik een abbonement van mobiestar(moest elke maand circa 500euro betalen)Dit was niet meer haalbaar voor mij,op den duur ging ik werken voor mijn telefoonrekeningen te betalen.Had het al veel eerder moeten doen,conclusie:smartvoipe en voipdiscount zijn goede alternatieven om uren "gratis te bellen"gegroet:georgessiam.

Je zou ook www.belslim.nl kunnen proberen. Maar het is ook de moeite waard om op die site de andere aanbieders aan te klikken, die niet bij Thailand staan. Bij de een moet je je aanmelden en de andere niet.

Wij maken zelf ook gebruik van voipdiscount, ik heb daarvoor een siemens c475 ip aangeschaft waarvan het basisstation aangesloten is op de router en er dus in de living een speciaal te noemen Thailand telefoon staat.
Dus hoef je niet telkens de pc/laptop op te starten maar gewoon bellen via de ip telefoon.

Na 120 dagen weer even wat top up doen van het beltegoed via voipdiscount want dan wordt het niet verbruikte meegenomen naar de volgende 120 dagen zo kan het tilactje cheer 300 minuten p/w met het “thuis” front bellen, alles buiten de 300 minuten wordt dan van het “beltegoed” afgehaald.

Moet er niet aan denken 5 uur p/w aan een telefoon lol2.

Ik bel gemiddeld 2x20minuten per dag naar mijn vriendin,voor O euro!!Ik vraag me af hoe deze maatschappijen dit kunnen bolwerken,dat moet toch geld kosten!gegroet:georgessiam:dag: