Wilt u echt gratis bellen, vraag dan een account aan bij VraagAlex VOIP. Dat kan via VraagAlex.nl/telecom. Wij bieden gratis bellen aan naar een 10-tal landen waaronder Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Verenigde Staten, Thailand, Verenigd Koninkrijk en Zweden.
het lijkt wel reclame. maar ik heb geen aandeel in het bedrijf dus dan mag het toch ?
je kunt met vraagalex voip gratis bellen naar vaste nummers in nld en nu dus ook naar thailand. werkt prima !
ikzelf gebruik smart voipe,en ik ben er helemaal"niet"tevreden over,had een topic geplaatst op Belgie forum en ze laten me stikken ,geen enkel reactie,wat ik wel jammer vind"van je landgenoten moet je het hebben"Karin hoeveel vragen ze per minuut om te bellen van je pc naar mobieltje in Thailand??En van mobiel naar mobiel??graag een indicatie aub:georgessiam.
in nld is het alleen naar vaste nummers. mobiel willen ze wel gaan doen maar dat is nog niet van de grond.
naar thailand is het naar vast en mobiel gratis bellen.
echt gratis en niet eerst zoveel erop zetten en dan zoveel minuten gratis bellen. onbeperkt gratis bellen dus.
dit blijft zolang vraagalex voip hier geld voor heeft maar het komende half jaar is zeker en daarna als ze nog geld hebben gaan ze door.
Je ontvangt de nieuwsbrief elke zaterdag, ben ik net achter gekomen! Heb het ondertussen ook al getest en het werkt erg goed, bedankt voor de tip Karin!
Ik ben geen Karin, maar als het goed is wel George! Momenteel registreren zich er mensen vanuit een hoop andere landen, ze zijn ook al bezig om de site in het Engels te maken. Succes en veel plezier
Mocht je de code zoeken welke je moet invullen na het desgewenste nummer ingetoetst te hebben, dan is het 2030# voor deze week!
Sorry Thomas ik ben niet technishe aangelegd,als de code elke week veranderd wordt, hoe kan ik ditweten?kun jij of Karin wat meer uitleg geven?? gegroet:georgessiam.
Je krijgt “elke” week een nieuwbrief met daarin de code voor de desbetreffende week, maar hij is nu al 2 weken hetzelfde.
Als je jezelf aanmeld op www.vraagalex.nl/telecom dan krijg je na een paar uur een persoonlijk mailtje, met daarin uitleg over wat voor programma je moet installeren en hoe je de settings moet zetten en vervolgens kun je beginnen met gratis bellen :).
Succes, mocht je nog problemen tegenkomen dan kun je ze natuurlijk altijd vragen - of ik kan je gratis opbellen :D.
bij mij is het O euro om naar Thailand te bellen,bel elke dag minstens één uur naar mijn vriendin,dit ff gezegd! voor massiv(thomas) sorry kan je niet helpen met je vraag,tot mijn spijt! groetjes vanuit het koude Belgie:georgessiam.>>>>>>>>>ik zal blij zijn dat ik weer kan vertrekken in februarie!!(kan echt niet tegen deze koude winterprikken)ben vanavond van dienst om de wissels(treinen)sneeuwvrij te maken!brrrrrrrrrrrrrrr…mag er niet aandenken!dit ff off topic gezegd!
Ik bel met "smart voipe"gratis gedurende 90dagen,maar eerst moet je belwaarde opzetten dan kun je pas genieten van gratis bellen.éénmaal de 90dagen verstreken dan wordt je belwaarde aangesproken(10euro)het telefoneren is spotgoed koop,(weet juist niet hoeveel)gebruik alleen mijn belwaarde voor mijn berichtjes(0.3eurocent)met smart voipe kan ik bellen via mijn pc of mobieltje!Het gaat erom Thomas,na elke 90dagen(drie maanden)een minimum bedrag opzetten(10euro)je kan ook freedays voor eventueel naar Spanje of een ander land te telefoneren gebruiken!er is een lijst op smart voipe welke landen gratis bellen gedurende de 90dagen!Voor mij is smart voipe een geschenk uit de hemel,ik bel per dag minstens een uur,sommige dagen 2a21/2uur per dag voor niets!je moet maar eens op internet gaan Thomas en downloaden als het je intresseerd.gegroet:georgessiam.:dag:
als het goed is kun je in de loop van deze week weer bellen !
en mensen die in belgie wonen kunnen zich ook inschrijven en gratis bellen naar vaste nummers in nld en thailand en mobiele nummers in thailand.
en verder nog naar andere landen.