Goedkoop bellen naar Thailand

:chin:BESTE VRIENDEN; Ik krijg altijd één gepeperde rekening als ik bel naar Thailand met mijn gsm!voor berichtjes betaal ik (0.38euro,voor een gesprek van 1 minuut is het 2.2euro) mijn vraag,zijn er andere manieren om goedkoop te bellen,met gsm naar thailand??graag jullie reacties,beste vrienden.Groetjes:georgessiam.

Tegenwoordig bellen we altijd met Skype/Voipbuster via de computer, maar voorheen maakten we altijd gebruik van www.telediscount.nl
Ben dus ff gaan googlen en vond voor Belgie het volgende:

http://www.belkraker.be/

Bellen naar vaste telefoon in Thailand: 1,5 ct p/m
Bellen naar mobiel in Thailand: 2 ct p/m

Of het wat is weet ik niet, maar je kan natuurlijk altijd ff de websit checken.

hey,
met voip discount bel je gratis naar thailand , zowel vaste lijn als gsm…
je betaalt 12 euro en je krijgt 10 euro belwaarde en 120 gratis dagen !!! dus eerst 4 maanden gratis bellen( zolang je maar wilt… )en dan pas begin je aan je belwaarde !!!je kan ook in belgie gratis bellen naar vaste lijnen …:dag:

Ikzelf bel met smart voipe,en ben er niet tevreden over!normaal heb je 90dagen free calls,maar het probleem is dat mijn vriendin aan de andere kant van de lijn me niet hoord!! dus moet ik altijd mijn belwaarde aanspreken om haar te bereiken,wat niet leuk is.Zou niet weten hoe ik dit probleem moet oplossen??gegroet:georgessiam.

hey,
zelf ben ik getrouwd met een thaise… en ze belt bijna dagelijks naar haar familie… en geen probleem!!! probeer is voip discount zou ik zeggen

groetjes pacha

Heb jij daar ook free days zoals smart-voipe?zijn de tarrieven een beetje hetzelfde zoals smart voipe?En hoe zijn de verbindingen naar Thailand?gegroet:georgessiam.sorry ik was wat te rap met mijn vragen,heb je antwoorden al gevonden,ik denk dat ik een nieuwe bril moet kopen!!

ja, als je met de visa er 12 euro opzet krijg je 10 euro belwaarde en 120 free days…
als je per sms er geld opzet is dat 8euro en krijg je 4 euro belwaarde en 60 free days
groetjes

Gewoonweg via skype . Ik gebruik skype voor Bali en 100% tevreden.
Waar ik vroeger tegen de 75 euro betaalde (voor korte gesprekken dan nu )
betaal ik nu 11.50 waar 10 euro belwaarde in verwerkt is.

Uitproberen maar

Het probleem is al lang opgelost,bel via smart voipe (90freedays gratis)daarna wordt mijn belwaarde aangesproken nadat de 90dagen zijn verstreken!!In ieder geval bedankt voor je berichtje!gegroet;georgessiam,Buriram Thailand.:chin:

hahah dure rekening!! I know, ik word er zelf ook gek van. Ik bel namelijk heeel veel naar mijn familie in India and Pakistan… Vroeger altijd met myn mobiel met vodafone…dat is duur zeg…nu bel ik vanaf mijn huis tel voor 2 cent…dat is best wel te doen met tele0900.nl! het is wel grappig, zelfs als ik met een 0900 nummer vanaf myn mobiel zou bellen naar india ben ik nog goedkoper uit! en als ik mobiel wil bellen dan gebruik ik mijn trendcall nummer…smsen is maar 10 cent voor my n bellen is 25 cent ofzo. Anywayss succes :dag:

Bedankt voor je berichtje!
Nu ik bel gewoonlijk per dag 2x20minuten naar mijn vriendin in Thailand,en het kost mij 0euro,jawel 0 euro!voor sms berichten betaal ik 3eurocent.gegroet:georgessiam.:chin:

haha 0 euro… n 3 cent voor sms :o wow dat doe je goed!!!

Waar ik het over heb=ik heb90freedays,éénmaal die dagen zijn verstreken wordt eraan mijn bedrag van 10euro per minuut 0.15euro cent gerekend.

Je kunt ook nog een Thais telefoonnummer nemen op je nederlandse telefoon of een Nederlands nummer en deze doorschakelen naar een thaise mobiel. Kan via http://www.wereldnummers.nl Dan betaal je 2 cent per minuut en kun je gewoon vanaf elke lokatie of je mobiel bellen naar dat Nederlandse nummer.